Tootmine, hulgimüük, teenindus... Millist kasu Odoo erinevatele vertikaalidele pakub?

Tootmine, hulgimüük, teenindus... Millist kasu Odoo erinevatele vertikaalidele pakub?

Paljude ettevõtete jaoks on tarkvara valimisel tähtis tegur tegevusvaldkonna spetsiifilise funktsionaalsuse olemasolu. Paljud ettevõtted kurdavad, et nad pole efektiivsed, sest kulutavad palju aega sisestades sama infot erinevatesse süsteemidesse – spetsialistide programmidest abisüsteemidesse ja sealt majandustarkvarasse, et katta funktsionaalseid puudusi. 

Näiteks ehitusettevõte vajab enamasti standardseid mooduleid, nagu inimressursside haldus, tarneahela haldus, raamatupidamine. Aga samuti  ehituse tegevusalaga seotud spetsiifilisemaid funktsionaalsusi nagu näiteks allhankijate haldamine ja ehitusprojekti lepinguliste kohustuste haldamine. Trükikoda selliseid spetsiifilisi funktsionaalsusi nagu trükifailide trükkimiseks sobivuse automaatne kontroll, trükifailide muudatuste haldamine jne. Kuna ka paljud niisugused võimalused on Odoos kas juba standardsetes moodulites või arendajate kogukonna poolt loodud äppide näol olemas, võib ühtsesse integreeritud süsteemi üleminek hoida kokku tohutult aega ja ressursse. 

Toome välja mõned valdkonnad ja tüüpilisemad võidud, mis on kaasnenud Odoo kasutusele võtuga. Toome välja ka mõned moodulid, mida sektori ettevõtted lisaks üldistele (Finantside- ja raamatupidamise moodul, Personal, Müük) reeglina kasutavad. 


Teenindus

Teenindusettevõtete, näiteks torulukkseppade, elektrikute ja tehnikutega seotud ettevõtted saavad reeglina ERP-ist enim kasu läbi parema projekti- ja töökoha tasuvuse, parema materjalide ja tööjõu rakendamise ning tõhusa ajakava- ja ressursside kavandamise. Tellimuste sujuvuse tagamiseks võib selliste ettevõtete puhul olla ka varude teadmine väga oluline.


Field Service moodul



Ajalogimise rakendus (Timesheets)


Hulgimüük 

Hulgimüügiga tegelevate ettevõtete jaoks sõltub maksimaalse kasumi teenimine laovarude optimaalsest opereerimisest. Maksimaalne laoseis võib kaasa tuua kauba vananemise või liigsed varud, liiga väike varu võib aga põhjustada tellimuste täitmata jätmise ja klientide kadumise. Reaalajas laoseis annab teabe, mis võimaldab optimeerida ostutsüklit ja laoseisu.

 

ERPi kasutamine dokumentide ja varude haldamiseks vähendab ka inimlike vigade tekkimise võimalust. Erinevalt Exceli tabelist, mida saab muuta ja salvestada, tuvastab ERP tarkvara kehtetu kirje ja märgistab probleemi enne, kui selle saab süsteemi salvestada.

 

Tutvu Odoo moodulitega:


Ladu (Inventory)



Ostujuhtimine (Purchase)

 


Tootmine

Tootmisettevõtte jaoks aitab ERP protsesse täiustada, laoseisu kontrollida, kauba maksumust hinnata, ostmist ja tootmist planeerida.

Sageli ka põhivara paremini kasutada, mis aitab veelgi vähendada muutuvaid tootmiskulusid.

 

Peamised eelised: Saate- ja tarneaegade lühendamine, õigeaegne kohale toimetamine, väiksemad tootmiskulud, parem ressursikasutus, tõhusam laohaldus, seotud kapitali vähendamine ilma tootmispiiranguteta.


Loe lisaks:

Odoo tootmismoodul ja laohaldus

Miks valivad tootmisettevõtted üha enam Odoo MRP ja äritarkvara?

 

Tutvu Odoo moodulitega:  


Tootmine (Manufacturing)


 

Ladu (Inventory)



Ostujuhtimine (Purchase)

 


Professionaalsed teenused

Advokaadid, arhitektid, konsultandid, turundusagentuurid jms professionaalsed teenusepakkujad jälgivad täpselt erinevatele klientidele ja projektidele panustatud aega. Arveldustundide võimalikult lihtne ja läbipaistev jälgimine ning lihtsad dokumendihalduse süsteemid aitavad säilitada ja suurendada ettevõtte kasumit.

 

Loe lisaks:


Kanban tiimitöö tööriistana ja kasutusviisid Odoos
Mis teeb Odoost eristuva müügi- ja kliendihaldustarkvara?

Tutvu Odoo moodulitega:


Field Service moodul



Projektid (Projects)



Dokumendihaldus (Documents)

 

 

Mittetulundusühingud

Kasumi puudumise eesmärk ei tähenda, et mittetulundusühingud peaks või saaks investeeringu tasuvuse arvutamise vahele jätma.  

Sageli on ka mittetulundusühingute tegevuskulud ja projektid ja muud aspektid seotud keerulise aruandlusega, mille käsitsi tegemine nõuab lisaks palju ressursse, aega ja vaeva.

Suure aruandluskoormusega ühingute jaoks on ERPi suurim eelis administratiivsete tegevuste alt vabanenud aeg, mille saab eraldada sisulistele kasulikele tegevustele.

 

Tutvu Odoo moodulitega:


Dokumendihaldus (Documents)



  Projektid (Projects)

 

Kõikide Odoo põhimoodulitega saad tutvuda  Odoo.com veebilehel (menüüpunkt Apps).





Kirjuta kommentaar

Email again:

Viimati meie blogis

  1. Mida see tähendab, et Odoo on moodulipõhine?

    Osad väiksemad ja keskmise suurusega ettevõtted arvavad, et integreeritud äritarkvara on mõeldud ainult suurtele, et see on keeruline ja kallis ning seda pole mõtet kasutada väikeses firmas. Samas hindavad väikesed ettevõtted tihti oma vajadusi ja ka kulutusi tegelikust väiksemaks. Samuti ei teata, et näiteks Odoo puhul on võimalik alustada tarkvara kasutamist ühest-kahest-kolmest moodulist ning aja jooksul ja ettevõtte kasvades vajalikke mooduleid ja funktsioone hõlpsalt juurde lisada. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    19. november 2020
  2. Teenuse osutamine kliendi juures- protsess Odoos päringust arve esitamiseni

    Odoo Field Service Management moodul on mõeldud eelkõige kliendi asukohas teenuseid pakkuvatele ettevõtetele. N: Kardinate või köögimööbli paigaldus, mööbli kokkupanek, torulukksepatööd, kodutehnika vms parandamine. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    3. november 2020
  3. Odoo e-poe lahendus

    Kui otsite e-poe lahendust koos kogu muu vajaliku äritarkvaraga, siis on Odoo ilmselt parim lahendus turul. Lisaks sellele, et platvormi on lihtne kasutada, on suurimaks eeliseks info automaatne andmevahetus e-poe, logistika ja raamatupidamistarkvara vahel. Kõik müügitehingud kajastuvad kohe ka laos ja raamatupidamises. Nii ei juhtu see, et e-poes ja raamatupidamisprogrammis hinnad või laoseisud ei ühti. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    26. oktoober 2020
  4. Odoo Field Service Management - tarkvara kliendi asukohas teenuseid pakkuvale ettevõttele

    Teenuste osutamisega kliendi asukohas on seotud päris palju muutujaid: klient, koht, aeg, tööriistad, tarvikud, pidevad muudatused. Keeruline pusle. Kliendi kalendri, spetsialisti kalendri, asukohtade ja vajalike materjalide planeerimine võib olla ajamahukas. Ilma korraliku süsteemita on vigade tekkimine üsna tõenäoline.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    15. oktoober 2020

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: