Teenuse osutamine kliendi juures- protsess Odoos päringust arve esitamiseni

Teenuse osutamine kliendi juures- protsess Odoos päringust arve esitamiseni

Odoo Field Service Management moodul on mõeldud eelkõige kliendi asukohas teenuseid pakkuvatele ettevõtetele. N: Kardinate või köögimööbli paigaldus, mööbli kokkupanek, torulukksepatööd, kodutehnika vms parandamine. 

Et osutada teenuseid, on vaja koostada pakkumisi, hallata töötajate kalendreid ja planeerida neile kohtumisi, edastada töötajatele ülesandeid, planeerida töid vastavalt kliendi asukohale, mõõta teenuse osutamisele kulunud aega, müüa tooteid ja esitada teenuse osutamise eest arveid.

Odooga on võimalik sujuvalt ära katta kõik niisuguse äri protsessid.

Mooduli peamenüü annab ülevaate kõigist ülesannetest. 


Iga töötaja saab loomulikult välja filtreerida talle vastavaks päevaks määratud ülesanded.

Kõigepealt lood uue ülesande (Create a new task), annad ülesandele nime, seod selle kliendiga (kui on uus, siis saab selle kohe luua), kirjeldusse saab märkida kliendi erisoovid ja ülesande kõige tähtsama info.










Odoo aitab hõlpsalt leida ja planeerida ülesandele vastava vaba spetsialisti. Topelt-broneeringu korral annab süsteem sellest kohe teada.

Samuti saab ülesande siduda projektiga. Kui näiteks ühe teenuse osutamine nõuab erinevate spetsialistide panust. Projektimoodulist saab jälgida kogu projekti progressi.


Samuti on töötajal võimalus lisada teenusele tooteid, näiteks kulunud materjale või varuosasid.
Kui tooted on süsteemi sisestatud, siis käib see ühe või kahe klikiga. 



Kõik tooted saab sisestada Configurations menüüst













Odoo loob automaatselt müügimoodulis (Sales) tellimuse


Kui kasutate lisaks müügimoodulit ja loote uue ülesande, siis loob Odoo automaatselt müügimoodulisse hinnapakkumise. Kui ülesanne märgitakse tehtuks (Completed), siis on pakkumine kinnitatud ja sellest saab müügitellimus. Töötaja poolt mõõdetud aeg ja ülesande täitmisele kulunud tooted lisatakse eraldi ridadel müügitellimusele.














Edasi on võimalus luua arve ja teha seda kas ülesande juurest või müügitellimuse juurest. Arve koostab Odoo automaatselt ja selle saab samast keskkonnast saata otse pdf-ina kliendile.
Deposiit salvestub loomulikult automaatselt.



















Kliendi arve



Ajamõõtmine

Field Service mooduliga tuleb kaasa integreeritud aja mõõtmise funktsionaalsus.
Kui töötaja läheb kliendi juurde ja alustab tööga, saab ta näiteks panna käima stopperi aja mõõtmiseks, vajadusel loomulikult ka pausile ja stop nupule vajutada. Iga mõõdetud ajaühiku juurde saab märkida ka kirjelduse, mida selle jooksul tehti.
Ajasisestused salvestuvad automaatselt ülesande juurde ja kui ülesanne on seotu projektiga, siis sealt juba paralleelselt ka projekti vaatesse.




















Mitme erineva projekti planeerimine

Projekte aitab planeerida Projekti mooduli Planning funktsionaalsus.
Gantti vaates saab asju ka hõlpsalt lohistades ümber planeerida.

















Kirjuta kommentaar

Email again:
  1. fKLiQlFWGtrsnP 6. jaanuar 2021
    tajsEMwLxz
  2. PzVFTqGRbEIiWhAk 6. jaanuar 2021
    XRYsbBUkunao
  3. mBeiEwJYt 21. jaanuar 2021
    DKsidbJjmFeYALuc
  4. dhlyHFJWDIr 21. jaanuar 2021
    CwIhLfiQKSTmWOp
  5. JdkBUnTftIaNXmQ 4. veebruar 2021
    XTsLYVitNnhQMg
  6. SFtcrghiBzRj 4. veebruar 2021
    snbxXqNRtZJYi
  7. DMHgUIawZmuPsq 17. veebruar 2021
    KRmVebak
  8. HcjkyzEnsYNpmZXd 17. veebruar 2021
    FIYJxsQTmtUdCzeg
  9. AelWJGSHcFz 26. märts 2021
    TclXeNAjgqsER
  10. UZmNqScYupAePfHX 26. märts 2021
    yQsGvKacP
  11. mGwrKcLYaTXDC 6. aprill 2021
    ETVjGudKca
  12. uZUlBMkorWQIGm 6. aprill 2021
    jOyNBhqcRzGMfPtI

Viimati meie blogis

  1. Mis on GAP analüüs? 6

    ERPi juurutamine nõuab korralikku planeerimist. Et ERP saaks rakendatud vastavalt ärinõuetele ja ettevõtte protsessidele, algab iga meie juurutus- ja arendusprojekt GAP analüüsiga. Kuna Odoo on avatud lähtekoodiga tarkvara, saab seda nii tänu süsteemi sisse ehitatud paindlikkusele kui ka lisa-arendustega kohandada ja täiustada.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    14. juuni 2021
  2. Odoo POS - terviklik kassasüsteem 8

    Odoo POS ehk Point of Sales on kassasüsteemi terviklahendus igas suuruses ettevõtetele. Lisaks jae- ja hulgikaubandusele kasutatakse tarkvara ka näiteks restoranides ja kohvikutes, spaades, salongides, apteekides, spordiklubides, kliinikutes, autopesulates jms. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    17. mai 2021
  3. Personalijuhtimine, palgaarvestus & värbamine Odooga 10

    Inimesed on iga ettevõtte suurim vara ja personalijuhtimine üha olulisem strateegiline funktsioon konkurentsieelise saavutamisel. Tööjõudu tuleb värvata, koolitada, juhtida. Need on kõik pikaajalised ja infomahukad tegevused. Ettevõtted kasutavad Odoo personalitarkvara töötajate andmete salvestamiseks, alluvus-suhete haldamiseks, palgaarvestuseks, hüvitiste ja kulutuste haldamiseks ja muidugi värbamisprotsessides. Kui sinu ettevõttel on personali haldamisega seotud väljakutse, siis Odool on ilmselt olemas funktsionaalsus selle lahendamiseks või tõhustamiseks. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    13. aprill 2021
  4. Odoos on nüüd läbi Open Banking API „otseühendus“ kõikide suuremate Eesti pankadega 10

    Uue EL makseteenuste direktiiviga avati 2019. septembris Euroopa Liidu makseteenuste turg. Avatud panganduse eesmärk on avardada nii era- kui ka äriklientide võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    6. aprill 2021
  5. Finantsarvestuse ja -analüüsi võimalused Odoos  13

    Ükskõik, kas teete raamatupidamist ise või ostate sisse. Odoo pakub väga laialdasi finantsarvestuse võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    15. märts 2021

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: