Teenuse osutamine kliendi juures- protsess Odoos päringust arve esitamiseni

Teenuse osutamine kliendi juures- protsess Odoos päringust arve esitamiseni

Odoo Field Service Management moodul on mõeldud eelkõige kliendi asukohas teenuseid pakkuvatele ettevõtetele. N: Kardinate või köögimööbli paigaldus, mööbli kokkupanek, torulukksepatööd, kodutehnika vms parandamine. 

Et osutada teenuseid, on vaja koostada pakkumisi, hallata töötajate kalendreid ja planeerida neile kohtumisi, edastada töötajatele ülesandeid, planeerida töid vastavalt kliendi asukohale, mõõta teenuse osutamisele kulunud aega, müüa tooteid ja esitada teenuse osutamise eest arveid.

Odooga on võimalik sujuvalt ära katta kõik niisuguse äri protsessid.

Mooduli peamenüü annab ülevaate kõigist ülesannetest. 


Iga töötaja saab loomulikult välja filtreerida talle vastavaks päevaks määratud ülesanded.

Kõigepealt lood uue ülesande (Create a new task), annad ülesandele nime, seod selle kliendiga (kui on uus, siis saab selle kohe luua), kirjeldusse saab märkida kliendi erisoovid ja ülesande kõige tähtsama info.










Odoo aitab hõlpsalt leida ja planeerida ülesandele vastava vaba spetsialisti. Topelt-broneeringu korral annab süsteem sellest kohe teada.

Samuti saab ülesande siduda projektiga. Kui näiteks ühe teenuse osutamine nõuab erinevate spetsialistide panust. Projektimoodulist saab jälgida kogu projekti progressi.


Samuti on töötajal võimalus lisada teenusele tooteid, näiteks kulunud materjale või varuosasid.
Kui tooted on süsteemi sisestatud, siis käib see ühe või kahe klikiga. 



Kõik tooted saab sisestada Configurations menüüst













Odoo loob automaatselt müügimoodulis (Sales) tellimuse


Kui kasutate lisaks müügimoodulit ja loote uue ülesande, siis loob Odoo automaatselt müügimoodulisse hinnapakkumise. Kui ülesanne märgitakse tehtuks (Completed), siis on pakkumine kinnitatud ja sellest saab müügitellimus. Töötaja poolt mõõdetud aeg ja ülesande täitmisele kulunud tooted lisatakse eraldi ridadel müügitellimusele.














Edasi on võimalus luua arve ja teha seda kas ülesande juurest või müügitellimuse juurest. Arve koostab Odoo automaatselt ja selle saab samast keskkonnast saata otse pdf-ina kliendile.
Deposiit salvestub loomulikult automaatselt.



















Kliendi arve



Ajamõõtmine

Field Service mooduliga tuleb kaasa integreeritud aja mõõtmise funktsionaalsus.
Kui töötaja läheb kliendi juurde ja alustab tööga, saab ta näiteks panna käima stopperi aja mõõtmiseks, vajadusel loomulikult ka pausile ja stop nupule vajutada. Iga mõõdetud ajaühiku juurde saab märkida ka kirjelduse, mida selle jooksul tehti.
Ajasisestused salvestuvad automaatselt ülesande juurde ja kui ülesanne on seotu projektiga, siis sealt juba paralleelselt ka projekti vaatesse.




















Mitme erineva projekti planeerimine

Projekte aitab planeerida Projekti mooduli Planning funktsionaalsus.
Gantti vaates saab asju ka hõlpsalt lohistades ümber planeerida.

















Kirjuta kommentaar

Email again:

Viimati meie blogis

  1. Mida see tähendab, et Odoo on moodulipõhine?

    Osad väiksemad ja keskmise suurusega ettevõtted arvavad, et integreeritud äritarkvara on mõeldud ainult suurtele, et see on keeruline ja kallis ning seda pole mõtet kasutada väikeses firmas. Samas hindavad väikesed ettevõtted tihti oma vajadusi ja ka kulutusi tegelikust väiksemaks. Samuti ei teata, et näiteks Odoo puhul on võimalik alustada tarkvara kasutamist ühest-kahest-kolmest moodulist ning aja jooksul ja ettevõtte kasvades vajalikke mooduleid ja funktsioone hõlpsalt juurde lisada. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    19. november 2020
  2. Teenuse osutamine kliendi juures- protsess Odoos päringust arve esitamiseni

    Odoo Field Service Management moodul on mõeldud eelkõige kliendi asukohas teenuseid pakkuvatele ettevõtetele. N: Kardinate või köögimööbli paigaldus, mööbli kokkupanek, torulukksepatööd, kodutehnika vms parandamine. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    3. november 2020
  3. Odoo e-poe lahendus

    Kui otsite e-poe lahendust koos kogu muu vajaliku äritarkvaraga, siis on Odoo ilmselt parim lahendus turul. Lisaks sellele, et platvormi on lihtne kasutada, on suurimaks eeliseks info automaatne andmevahetus e-poe, logistika ja raamatupidamistarkvara vahel. Kõik müügitehingud kajastuvad kohe ka laos ja raamatupidamises. Nii ei juhtu see, et e-poes ja raamatupidamisprogrammis hinnad või laoseisud ei ühti. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    26. oktoober 2020
  4. Odoo Field Service Management - tarkvara kliendi asukohas teenuseid pakkuvale ettevõttele

    Teenuste osutamisega kliendi asukohas on seotud päris palju muutujaid: klient, koht, aeg, tööriistad, tarvikud, pidevad muudatused. Keeruline pusle. Kliendi kalendri, spetsialisti kalendri, asukohtade ja vajalike materjalide planeerimine võib olla ajamahukas. Ilma korraliku süsteemita on vigade tekkimine üsna tõenäoline.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    15. oktoober 2020

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: