
Avatud Lahendused tunnistati Odoo Kuldpartneriks 2
Mis kasu on kõikehõlmavast äritarkvarast, kui sealt midagi üles ei leia? Kui infot on palju, on kasulik teada nippe, kuidas leida see, mis vaja, võimalikult kiiresti. Odoo üks suuremaid eeliseid teiste ERPide ees on kiire, võimas ja lihtsasti kasutatav OTSIMISE funktsioon.
Odoo standardlahenduses on otsing moodulipõhine, mis tähendab, et otsing teostatakse CRM-ist, tootmismoodulist, raamatupidamismoodulist, personalimoodulist vms.
Otsimise loogika aga on kõigis moodulites sama, hoolimata vaatest, olgu selleks siis nimekiri (list), kalender või Kanban.
Ühegi vajaliku dokumendi, kliendi või tegevusplaani leidmine ei tohiks võtta kauem kui mõni sekund. Lisaks sellele on Odoo uuematesse versioonidesse sisse ehitatud lihtsad viisid, mis võimaldavad kohandada Odoo otsingufunktsioone nii ettevõtte kui iga töötaja vajadustele vastavaks.
Otsingunupp ja väljad asuvad alati ekraani üleval paremas nurgas. Seal saad sisestada otsingusõna. Klõpsates luubil on võimalik veel täpsemini otsida ning otsingut kitsendada.
Valitud filtrid ja rühmad ilmuvad samuti üksteise järele otsinguribale ja neid on sealt võimalik hõlpsalt ka taas eemaldada.
Sa ei näe oma töölaual ehk moodulite dashboard'il luupi ega otsinguvälju? Jah, sest neid ei olegi. Lihtsalt hakka trükkima! Odoo annab juba peale ühe tähe sisestamist sulle ette valiku erinevatest rakendustest.
Odoo otsingu funktsionaalsuses on alati sees soovitusfunktsioon (autocompletion). Sisestad C ja juba Odoo pakub, kas soovid et klient sisaldaks C, ettevõtte nimi sisaldaks C vms.
Intelligentne otsing on proaktiivne ja aimab sageli ära, mida sul on vaja otsida ja reastab tulemused relevantsuse järgi.
Vajalikku kontakti, faili, ülesannet või dokumenti saab otsida erinevate parameetrite järgi - näiteks erineva failitüübi või kategooria järgi, kas on arhiveeritud, ülesande etapi või isikute järgi jne.
Alates Odoo 12. versioonist on ka kuupäeva järgi otsimisel palju võimalusi. Nii saad hõlpsalt tekitada väljavõtte dokumentidest, mis on loodud mingil soovitud ajavahemikul, olgu selleks päev, nädal, kvartal või aasta.
Millega 2020
Avalahis meelde jääb? Kuidas kirjeldaksid Avatud Lahenduste meeskonda? Millised on
Avalahi tööpõhimõtted ja ettevõtte kultuur? Mida toob uus 2021? Aasta võtab kokku Avatud Lahenduste tegevjuht Egon Raamat.
Osad väiksemad ja keskmise suurusega ettevõtted arvavad, et integreeritud äritarkvara on mõeldud ainult suurtele, et see on keeruline ja kallis ning seda pole mõtet kasutada väikeses firmas. Samas hindavad väikesed ettevõtted tihti oma vajadusi ja ka kulutusi tegelikust väiksemaks. Samuti ei teata, et näiteks Odoo puhul on võimalik alustada tarkvara kasutamist ühest-kahest-kolmest moodulist ning aja jooksul ja ettevõtte kasvades vajalikke mooduleid ja funktsioone hõlpsalt juurde lisada.
Odoo Field Service Management moodul on mõeldud eelkõige kliendi asukohas teenuseid pakkuvatele ettevõtetele. N: Kardinate või köögimööbli paigaldus, mööbli kokkupanek, torulukksepatööd, kodutehnika vms parandamine.
Kui otsite e-poe lahendust koos kogu muu vajaliku äritarkvaraga, siis on Odoo ilmselt parim lahendus turul. Lisaks sellele, et platvormi on lihtne kasutada, on suurimaks eeliseks info automaatne andmevahetus e-poe, logistika ja raamatupidamistarkvara vahel. Kõik müügitehingud kajastuvad kohe ka laos ja raamatupidamises. Nii ei juhtu see, et e-poes ja raamatupidamisprogrammis hinnad või laoseisud ei ühti.
Kirjuta kommentaar