Odoo POS - terviklik kassasüsteem

Odoo POS - terviklik kassasüsteem

Odoo POS ehk Point of Sales on kassasüsteemi terviklahendus igas suuruses ettevõtetele. Lisaks jae- ja hulgikaubandusele kasutatakse tarkvara ka näiteks restoranides ja kohvikutes, spaades, salongides, apteekides, spordiklubides, kliinikutes, autopesulates jms. 

Väiksemate müüjate jaoks on Odoo kassa suurimad eelised lihtne kasutuselevõtt ja loogika ning võimalus kasutada seda nii võrgus olles kui ilma internetiühenduseta mistahes seadmest.













Suurte kaubandusettevõtete jaoks on tegemist kaasaegse kassasüsteemiga, mis pakub oluliselt rohkem väärtust kui lihtsalt müügitehingute haldamine. Millised on Odoo POS-i omadused ja äri muude funktsioonidega seotud võimalused?

 

Odoo kassasüsteemi omadused

 

  • Pilvepõhine

Odoo POS on veebipõhine kassasüsteem, mis tähendab, et tarkvara ei pea seadmesse installima. Oma kassasüsteemile saab juurdepääsu ükskõik kuskohast, kui on olemas internet.  Samas aga saab sellega töötada ka võrguühenduseta režiimis ehk müüa ka mujal kui oma poes.

 

  • Mobiilne

ODOO POSi saab hõlpsalt kasutada nii lauaarvutiga kui ka puuteekraaniga seadmete (iPad ja tahvelarvuti) ning kaasaskantavate seadmetega (nutitelefon). Samuti koos vajaliku riistvaraga nagu kviitungiprinterid, skannerid, sularahasahtlid ja muud tööriistad. 

Uue müügikoha saab luua paari klikiga. Kuigi müügikoha käivitamiseks on vaja interneti-ühendust, toimib see hiljem ka offline-s.

 

  • Lihtsasti kasutatav

Odoo POS on kasutajasõbralik tarkvara, mille kasutama õppimiseks ei ole vaja pikka koolitust, enamasti piisab poolest tunnist.

 

  • Palju võimalusi toote läbi löömiseks

Toote läbilöömiseks on erinevad võimalused. Seda saab teha vöötkoodilugeja kaudu, sirvida erinevate kategooriate kaupa (N: külmad joogid, suupisted ja muud tooted) või otsida tekstiotsingu funktsiooni abil.

 

  • Kohandatav kasutajaliides

Oma kassa väljanägemise saab seadistada vastavaks oma eelistustele.










  • Avatud lähtekoodiga

Avatud lähtekoodiga tarkvara võimaldab kohandada ka platvormi funktsionaalsusi vastavalt oma soovidele ja ainulaadsetele vajadustele.

 

  • Mitmekanaliline

Odoo kasutaja jaoks on kohe olemas liidestused erinevate turundus- ja müügikanalitega: veebileht, veebipood, kolmandate osapoolte müügiplatvormid, teie füüsiline pood, ajutised müügipunktid laatadel või üritustel, hulgimüük, sotsiaalmeedia.

 

  • Sujuv kliendikogemus

Püsi- ja äriklientide teenindamine on lihtne. Kliendi saab tuvastada otse kassasüsteemist ning esitada arve kas paari klikiga või saata arve süsteemist e-posti teel.

Nii on kõik automaatselt sünkroonis ka raamatupidamisandmetega.

 

Odoo kassasüsteemi võimalused  

Odoo kassasüsteem aitab koos teiste Odoo rakendustega täita lisaks müügitehingutele muid ärifunktsioone ja teha olulisi äriotsuseid.

 

Näiteks: 

  • Varude haldamine kõigis asukohtades, nii võrgus kui ka väljaspool
  • Müügiga seotud võtmenäitajate jälgimine ja aruandlus
  • Kliendiandmete tõhus haldamine
  • Kaupluses müügi parandamine

 

Lihtne inventuur

 

Inventuur on olnud üks jaemüüjate tüütumaid ülesandeid, mis on nõudnud palju käsitööd ning paljudel juhtudel takistanud müügi-inimestel pühendumist klientide teenindamisele. 

Kui kaubandusettevõttes on kasutusel Odoo POS ning samuti laomoodul, siis enam vanaviisi inventuure tegema üldse ei pea.

Integreeritud tarkvara abil on pidevalt käepärast reaalajas ülevaade kõigi toodete varudest ja kättesaadavusest.  


E-pood, füüsiline pood ning ladu ühes süsteemis koos

Odoo kassasüsteem ühildub Odoo e-kaubanduse mooduliga.,

Odoo POS-iga on kõik e-poe tooted, tellimused ja kliendid, vöötkoodid ja allahindlused reaalajas sünkroonis füüsilise poega. See tähendab, et töötajad ei pea käsitsi värskendama kaht laoseisu. Nii on lihtne müüa mitmes kanalis nii, et ei ole meeletut halduskoormust ja vigade tekkimise võimalus on viidud miinimumini. 

Tarkvara mitte ainult ei hõlbusta varude jälgimist, vaid ka tellimuste täitmine on kiirem, kui teate, kui palju toodet on konkreetses asukohas igal ajal. Nii on ka klient õnnelikum. 

Odoo POS-i abil väldite liigseid varusid ja lõpetate toodete müügi e-poes automaatselt, kui varud saavad otsa.  

Varude täielik nähtavus kõikides asukohtades hõlbustab ka laovarude ühest kohast teise (nt laost poe juurde) teisaldamist, kui toodet on vähe. 

Lihtsam on luua ka ostutellimusi ja täpseid nõudlusprognoose.

 

Müügimõõdikud ja aruandlus

POS-iga saab teha muudkui kui müüa. Odooga on lihtne müügiandmeid filtreerida ja analüüsida ning see pakub kiireid sissevaateid, mis töötab ja mis mitte.

 

Näiteks saate jooksvalt jälgida:

  • Andmeid nii kaupluses kui ka kontoris
  • Müüki aja järgi (müügi arv päeva, nädala, kuu jne järgi)
  • Müüki töötaja kohta
  • Müüki kanali kohta (kõigis kauplustes ja igas asukohas)
  • Personali tegevust töötaja järgi
  • Tootearuandeid (mis müüb ja mis jääb riiulile seisma)
  • Tellimuste arvu

 

Lihtne ja intuitiivne juurdepääs sellist tüüpi andmetele aitab teha kiiremaid ja paremaid otsuseid.

 

Kliendiandmete haldamine 

Odoo kassa aitab hõlpsalt koguda, jälgida ja hallata klienditeavet. See aitab tuvastada poe ideaalseid kliente ja kõige lojaalsemaid ostjaid.

Kiire juurdepääs kliendi tellimuste ajaloole aitab pakkuda ka füüsilises poes tootesoovitusi, mis põhinevad varasematel ostudel.

Kui klient on andnud nõusoleku, saate jälgida tema ostuharjumusi ning Odoo E-maili turunduse mooduli abil eripakkumisi ja müügiteateid saata.

 

 

Lojaalsusprogrammid püsiklientidele













 


Odoo kassamoodul võimaldab hõlpsalt oma püsikliente punktide, kingituste või allahindlustega premeerida.

Kogu protsess on kiire ja seda saab täielikult automatiseerida. Püsiklienti saab kiirelt tuvastada kliendikaardi vöötkoodi või ID abil. 

Odooga on lihtne juurdepääs oma lojaalsusprogrammile kõigis müügikanalites, olenemata sellest, kas keegi ostab veebist, poest või mujalt.  

 

Täielikult integreeritud teiste Odoo rakendustega 

Odoo on ettevõtte terviklik äritarkvara ehk ERP. 

Odoo kassasüsteemil on automaatne liidestus Odoo laohalduse-, raamatupidamis- ja muude rakendustega, mis hõlmavad veel tootmist, ostmist, projektijuhtimist, rahandust, CRM-i, CMS-i ja üle 100 muu rakenduse, mis toetavad ettevõtte erinevaid äriprotsesse.


See annab kaubandusettevõttele võimaluse saavutada konkurentsieelis mitte odavama hinna, vaid paljude muude eeliste abil, mis aitavad pakkuda paremat ja sujuvamat kliendikogemust.

Kas Odoo vastab teie ootustele kassasüsteemi ja majandustarkvara osas?

Vaatame koos üle!




Kirjuta kommentaar

Email again:
  1. GBtUxHlXkumOIVjN 30. mai 2021
    aqoWQKRtr
  2. tnLzMZCr 30. mai 2021
    TXQZPvMEshfKo

Viimati meie blogis

  1. Mis on GAP analüüs?

    ERPi juurutamine nõuab korralikku planeerimist. Et ERP saaks rakendatud vastavalt ärinõuetele ja ettevõtte protsessidele, algab iga meie juurutus- ja arendusprojekt GAP analüüsiga. Kuna Odoo on avatud lähtekoodiga tarkvara, saab seda nii tänu süsteemi sisse ehitatud paindlikkusele kui ka lisa-arendustega kohandada ja täiustada.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    14. juuni 2021
  2. Odoo POS - terviklik kassasüsteem 2

    Odoo POS ehk Point of Sales on kassasüsteemi terviklahendus igas suuruses ettevõtetele. Lisaks jae- ja hulgikaubandusele kasutatakse tarkvara ka näiteks restoranides ja kohvikutes, spaades, salongides, apteekides, spordiklubides, kliinikutes, autopesulates jms. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    17. mai 2021
  3. Personalijuhtimine, palgaarvestus & värbamine Odooga 4

    Inimesed on iga ettevõtte suurim vara ja personalijuhtimine üha olulisem strateegiline funktsioon konkurentsieelise saavutamisel. Tööjõudu tuleb värvata, koolitada, juhtida. Need on kõik pikaajalised ja infomahukad tegevused. Ettevõtted kasutavad Odoo personalitarkvara töötajate andmete salvestamiseks, alluvus-suhete haldamiseks, palgaarvestuseks, hüvitiste ja kulutuste haldamiseks ja muidugi värbamisprotsessides. Kui sinu ettevõttel on personali haldamisega seotud väljakutse, siis Odool on ilmselt olemas funktsionaalsus selle lahendamiseks või tõhustamiseks. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    13. aprill 2021
  4. Odoos on nüüd läbi Open Banking API „otseühendus“ kõikide suuremate Eesti pankadega 4

    Uue EL makseteenuste direktiiviga avati 2019. septembris Euroopa Liidu makseteenuste turg. Avatud panganduse eesmärk on avardada nii era- kui ka äriklientide võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    6. aprill 2021
  5. Finantsarvestuse ja -analüüsi võimalused Odoos  7

    Ükskõik, kas teete raamatupidamist ise või ostate sisse. Odoo pakub väga laialdasi finantsarvestuse võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    15. märts 2021

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: