Odoo multi-company: mitme ettevõtte juhtimine ühe äritarkvaraga

Odoo multi-company: mitme ettevõtte juhtimine ühe äritarkvaraga

Sul on mitu ettevõtet? Või on sinu ettevõttel välisesindused, mitu asukohta, mitu poodi, mitu alabrändi, mitu ärisuunda? Erinevates riikides on erinevad maksud, erinevat tüüpi lepingud, võib-olla ka erinevad tooted, hinnad jne. Odoo pakub arvukalt võimalusi mitme ettevõtte juhtimiseks ühes ERP-süsteemis ja protsesside automatiseerimiseks üksikute ettevõtete vahel.


Kellele on multi-company funktsionaalsus mõeldud?

ERP-süsteemina loodi Odoo eelkõige väiksematele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Sageli on selliste ettevõtete omanikel aktiivne osalus mitmes erinevas ettevõttes. 

Odoo eelis on see, et suur valik mooduleid ja valmis rakendusi toetavad väga erinevaid ärimudeleid ja sektoreid. 

Odoo multi-company funktsionaalsus on aga lisaks väiksematele ja keskmise suurusega ettevõtetele kasutusel ka paljudes keerukamates ärides või rahvusvahelistes korporatsioonides.

 

Kuidas käib multi-company funktsionaalsuse seadistamine?

Kõigepealt lood oma ettevõtted ja sisestad vastavad kontakt- ja põhiandmed.

Seaded → Kasutajad ja ettevõtted → Ettevõtted

 

Seejärel aktiveerid oma kasutajatele juurdepääsud vastavale ettevõttele.  

Seaded → Kasutajad ja ettevõtted → Kasutajad → Vali kasutaja

 

Seal saad kasutaja juurde lisada ettevõtted, milles kasutajal on lubatud liikuda. Kui kasutajal on juurdepääs mitmele ettevõttele, ilmub tema töölauale võimalus liikuda erinevate ettevõtete vahel.

 


Kui need sammud on tehtud, leiad paljudest kohtadest uue välja „Ettevõte“.  

See annab võimaluse määrata sissekanne (näiteks kontakt, toode või vara) konkreetsele ettevõttele ja teha see nähtavaks ainult selles ettevõttes.  

Kui jätad välja "Ettevõte" tühjaks, saab kirje olema nähtav kõikides ettevõtetes.



Näiteks see kontakt on nähtav ainult San Fransisco harule.

 

Sellistes kohtades nagu hinnapakkumiste taotlused, tellimused, pakkumised või müügitellimused on välja "Ettevõtte" täitmine kohustuslik. 


Vaikimisi kasutab Odoo ettevõtet, kus sa kasutajana sees oled.  

Sama kehtib ka arvete kohta. Müügi- ja ostuarved tuleb alati konkreetsele ettevõttele määrata.

 

Kas ma saan uue kontakti või ärivõimaluse lisada korraga mitme ettevõtte baasi?

Jah, sa saad kõiki andmeid sisestades valida ka mitu ettevõtet.

Samas tuleb siis edaspidi vigade vältimiseks alati jälgida, et toimetad õige ettevõtte alt.

Näiteks kui oled sisse logitud kahte firmasse, lood ettevõttelt A pakkumise ja kasutad ettevõtte B tooteid, ilmub veateade, kui ainult üks kahest ettevõttest sellele hiljem juurde pääseb. Seetõttu on ikkagi soovitav valida ainult üks ettevõte ja töötada ainult vastavas ettevõttes. 

 

Kui palju maksab multi-company funktsionaalsus?

 

Paigaldatud moodulid ja üksikute moodulite kasutajate juurdepääsuõigused ei sõltu mitme ettevõtte funktsioonist. See tähendab, et kõiki installitud mooduleid saab kõigis ettevõtetes kasutada võrdselt ja hind sellest ei muutu. Kasutajate juurdepääsuõigused on moodulites samuti samad.

 

Moodulites olevad seadistused (ntks maksud, juriidika jne) võivad aga olla erinevates ettevõtetes erinevad. 

Näiteks on mõistlik seadistada päringute, müügitellimuste või arvete seerianumbrid iga ettevõtte jaoks eraldi. Samuti saad iga ettevõtte jaoks kohandada aruannete ja dokumentide ülesehitust ja väljanägemist. 

Ilmselt on mõttekas paljusid asju kohandada finantsmoodulis. Näiteks kontoplaani või jooksvat eelarveaastat.

 

 

Ettevõtete vahelised reeglid

Üks Odoo mitme ettevõtte funktsiooni eelistest on võimalus protsesse automatiseerida. 

Seda saab hõlpsasti teha ettevõtete vaheliste reeglite seadistamisega (üldistes seadetes).

Ettevõtetevaheliste reeglite aktiveerimine Odoos:








 

Ettevtetevaheliste reeglite aktiveerimine Odoos

Ettevõtetevaheliste reeglite abil saad automatiseerida üksikute ettevõtete vahelisi protsesse. Näiteks sünkroniseerida sissetulevad ja väljaminevad arved ning ostutellimused ja / või müügitellimused.

 

Näiteks seadistada nii, et ettevõttelt A ettevõttele B välja läinud müügiarve loob ettevõttele B automaatselt ostuarve.

Sarnaselt saab ettevõtte A kinnitatud müügitellimus ettevõttele B automaatselt luua ostutellimuse ettevõttelt A.  

Täiendava märkeruudu ("automaatne kinnitus") abil saad määrata, kas tellimus või müügitellimus luuakse mustandi olekus või kinnitatakse automaatselt.


Kas Odoo võiks sobida ka teie ettevõttele või ettevõtetele?

Kiireim vastus on ühe kliki kaugusel.

broneeri kohtumine või demo 

 

Kirjuta kommentaar

Email again:
  1. vGJVAXTiNp 17. veebruar 2021
    jXgSMsxwDFr
  2. oEhmUaReSknZxl 17. veebruar 2021
    mYPsuWFyg

Viimati meie blogis

  1. Odoo multi-company: mitme ettevõtte juhtimine ühe äritarkvaraga 2

    Sul on mitu ettevõtet? Või on sinu ettevõttel välisesindused, mitu asukohta, mitu poodi, mitu alabrändi, mitu ärisuunda? Erinevates riikides on erinevad maksud, erinevat tüüpi lepingud, võib-olla ka erinevad tooted, hinnad jne. Odoo pakub arvukalt võimalusi mitme ettevõtte juhtimiseks ühes ERP-süsteemis ja protsesside automatiseerimiseks üksikute ettevõtete vahel.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    16. veebruar 2021
  2. Ostu- ja hankeprotsess Odoos 4

    Ostmine on paljude ärimudelite kõige probleemsem etapp või nõrgem lüli, olgu tegemist siis kaupade, töö või teenuste sisseostuga. Klassikaline väljakutse seisneb selles, et tuleb minimeerida kaupade ja materjalide ladustamiskulud, ja tagada ettevõtte likviidsus, kuid samal ajal tagada toodete ja materjalide kättesaadavus, et ei tekiks viivitusi tootmises või tarnimises.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    26. jaanuar 2021
  3. Avatud Lahendused tunnistati Odoo Kuldpartneriks 8

    Avatud Lahendused on Odoo Kuldpartner!

    Aitäh partneritele ja meie ambitsioonikatele klientidele. Meil on võimalik areneda ainult tänu teie usaldusele ja nõudlikkusele. Kuldpartneri staatus näitab seda, et meie oskused ja kogemused on väga kõrgel tasemel, et rakendada Odood parimal ja kuluefektiivseimal viisil mistahes ärivajadustele. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    9. detsember 2020
  4. Avalahi 2020 – „Kasvame küll, aga endiselt naudime töötamist väikses efektiivses keskkonnas“ 6

    Millega 2020 Avalahis meelde jääb? Kuidas kirjeldaksid Avatud Lahenduste meeskonda? Millised on Avalahi tööpõhimõtted ja ettevõtte kultuur? Mida toob uus 2021? Aasta võtab kokku Avatud Lahenduste tegevjuht Egon Raamat. 

    Tiina Nuum

    Tiina Nuum

    7. detsember 2020
  5. Mida see tähendab, et Odoo on moodulipõhine? 8

    Osad väiksemad ja keskmise suurusega ettevõtted arvavad, et integreeritud äritarkvara on mõeldud ainult suurtele, et see on keeruline ja kallis ning seda pole mõtet kasutada väikeses firmas. Samas hindavad väikesed ettevõtted tihti oma vajadusi ja ka kulutusi tegelikust väiksemaks. Samuti ei teata, et näiteks Odoo puhul on võimalik alustada tarkvara kasutamist ühest-kahest-kolmest moodulist ning aja jooksul ja ettevõtte kasvades vajalikke mooduleid ja funktsioone hõlpsalt juurde lisada. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    19. november 2020

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: