Odoo multi-company: mitme ettevõtte juhtimine ühe äritarkvaraga

Odoo multi-company: mitme ettevõtte juhtimine ühe äritarkvaraga

Sul on mitu ettevõtet? Või on sinu ettevõttel välisesindused, mitu asukohta, mitu poodi, mitu alabrändi, mitu ärisuunda? Erinevates riikides on erinevad maksud, erinevat tüüpi lepingud, võib-olla ka erinevad tooted, hinnad jne. Odoo pakub arvukalt võimalusi mitme ettevõtte juhtimiseks ühes ERP-süsteemis ja protsesside automatiseerimiseks üksikute ettevõtete vahel.


Kellele on multi-company funktsionaalsus mõeldud?

ERP-süsteemina loodi Odoo eelkõige väiksematele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Sageli on selliste ettevõtete omanikel aktiivne osalus mitmes erinevas ettevõttes. 

Odoo eelis on see, et suur valik mooduleid ja valmis rakendusi toetavad väga erinevaid ärimudeleid ja sektoreid. 

Odoo multi-company funktsionaalsus on aga lisaks väiksematele ja keskmise suurusega ettevõtetele kasutusel ka paljudes keerukamates ärides või rahvusvahelistes korporatsioonides.

 

Kuidas käib multi-company funktsionaalsuse seadistamine?

Kõigepealt lood oma ettevõtted ja sisestad vastavad kontakt- ja põhiandmed.

Seaded → Kasutajad ja ettevõtted → Ettevõtted

 

Seejärel aktiveerid oma kasutajatele juurdepääsud vastavale ettevõttele.  

Seaded → Kasutajad ja ettevõtted → Kasutajad → Vali kasutaja

 

Seal saad kasutaja juurde lisada ettevõtted, milles kasutajal on lubatud liikuda. Kui kasutajal on juurdepääs mitmele ettevõttele, ilmub tema töölauale võimalus liikuda erinevate ettevõtete vahel.

 


Kui need sammud on tehtud, leiad paljudest kohtadest uue välja „Ettevõte“.  

See annab võimaluse määrata sissekanne (näiteks kontakt, toode või vara) konkreetsele ettevõttele ja teha see nähtavaks ainult selles ettevõttes.  

Kui jätad välja "Ettevõte" tühjaks, saab kirje olema nähtav kõikides ettevõtetes.



Näiteks see kontakt on nähtav ainult San Fransisco harule.

 

Sellistes kohtades nagu hinnapakkumiste taotlused, tellimused, pakkumised või müügitellimused on välja "Ettevõtte" täitmine kohustuslik. 


Vaikimisi kasutab Odoo ettevõtet, kus sa kasutajana sees oled.  

Sama kehtib ka arvete kohta. Müügi- ja ostuarved tuleb alati konkreetsele ettevõttele määrata.

 

Kas ma saan uue kontakti või ärivõimaluse lisada korraga mitme ettevõtte baasi?

Jah, sa saad kõiki andmeid sisestades valida ka mitu ettevõtet.

Samas tuleb siis edaspidi vigade vältimiseks alati jälgida, et toimetad õige ettevõtte alt.

Näiteks kui oled sisse logitud kahte firmasse, lood ettevõttelt A pakkumise ja kasutad ettevõtte B tooteid, ilmub veateade, kui ainult üks kahest ettevõttest sellele hiljem juurde pääseb. Seetõttu on ikkagi soovitav valida ainult üks ettevõte ja töötada ainult vastavas ettevõttes. 

 

Kui palju maksab multi-company funktsionaalsus?

 

Paigaldatud moodulid ja üksikute moodulite kasutajate juurdepääsuõigused ei sõltu mitme ettevõtte funktsioonist. See tähendab, et kõiki installitud mooduleid saab kõigis ettevõtetes kasutada võrdselt ja hind sellest ei muutu. Kasutajate juurdepääsuõigused on moodulites samuti samad.

 

Moodulites olevad seadistused (ntks maksud, juriidika jne) võivad aga olla erinevates ettevõtetes erinevad. 

Näiteks on mõistlik seadistada päringute, müügitellimuste või arvete seerianumbrid iga ettevõtte jaoks eraldi. Samuti saad iga ettevõtte jaoks kohandada aruannete ja dokumentide ülesehitust ja väljanägemist. 

Ilmselt on mõttekas paljusid asju kohandada finantsmoodulis. Näiteks kontoplaani või jooksvat eelarveaastat.

 

 

Ettevõtete vahelised reeglid

Üks Odoo mitme ettevõtte funktsiooni eelistest on võimalus protsesse automatiseerida. 

Seda saab hõlpsasti teha ettevõtete vaheliste reeglite seadistamisega (üldistes seadetes).

Ettevõtetevaheliste reeglite aktiveerimine Odoos:








 

Ettevtetevaheliste reeglite aktiveerimine Odoos

Ettevõtetevaheliste reeglite abil saad automatiseerida üksikute ettevõtete vahelisi protsesse. Näiteks sünkroniseerida sissetulevad ja väljaminevad arved ning ostutellimused ja / või müügitellimused.

 

Näiteks seadistada nii, et ettevõttelt A ettevõttele B välja läinud müügiarve loob ettevõttele B automaatselt ostuarve.

Sarnaselt saab ettevõtte A kinnitatud müügitellimus ettevõttele B automaatselt luua ostutellimuse ettevõttelt A.  

Täiendava märkeruudu ("automaatne kinnitus") abil saad määrata, kas tellimus või müügitellimus luuakse mustandi olekus või kinnitatakse automaatselt.


Kas Odoo võiks sobida ka teie ettevõttele või ettevõtetele?

Kiireim vastus on ühe kliki kaugusel.

broneeri kohtumine või demo 

 

Kirjuta kommentaar

Email again:
  1. vGJVAXTiNp 17. veebruar 2021
    jXgSMsxwDFr
  2. oEhmUaReSknZxl 17. veebruar 2021
    mYPsuWFyg
  3. hrsoBQuSkymX 26. märts 2021
    NEqUPVdxAug
  4. sMuvKZSzG 26. märts 2021
    MYEuJUNDFkbs
  5. bhKDdAYeavWO 2. mai 2021
    FHmYesAIjzfWaPrx
  6. TzKpChJxogwZ 2. mai 2021
    cQnBgUzWuKd
  7. KWEIBfbFTHdOeCSz 30. mai 2021
    sWCurfZVkS
  8. iRhZfAYgcqdoNPQu 30. mai 2021
    bMOVJtsonkwYvUgr

Viimati meie blogis

  1. Mis on GAP analüüs?

    ERPi juurutamine nõuab korralikku planeerimist. Et ERP saaks rakendatud vastavalt ärinõuetele ja ettevõtte protsessidele, algab iga meie juurutus- ja arendusprojekt GAP analüüsiga. Kuna Odoo on avatud lähtekoodiga tarkvara, saab seda nii tänu süsteemi sisse ehitatud paindlikkusele kui ka lisa-arendustega kohandada ja täiustada.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    14. juuni 2021
  2. Odoo POS - terviklik kassasüsteem 2

    Odoo POS ehk Point of Sales on kassasüsteemi terviklahendus igas suuruses ettevõtetele. Lisaks jae- ja hulgikaubandusele kasutatakse tarkvara ka näiteks restoranides ja kohvikutes, spaades, salongides, apteekides, spordiklubides, kliinikutes, autopesulates jms. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    17. mai 2021
  3. Personalijuhtimine, palgaarvestus & värbamine Odooga 4

    Inimesed on iga ettevõtte suurim vara ja personalijuhtimine üha olulisem strateegiline funktsioon konkurentsieelise saavutamisel. Tööjõudu tuleb värvata, koolitada, juhtida. Need on kõik pikaajalised ja infomahukad tegevused. Ettevõtted kasutavad Odoo personalitarkvara töötajate andmete salvestamiseks, alluvus-suhete haldamiseks, palgaarvestuseks, hüvitiste ja kulutuste haldamiseks ja muidugi värbamisprotsessides. Kui sinu ettevõttel on personali haldamisega seotud väljakutse, siis Odool on ilmselt olemas funktsionaalsus selle lahendamiseks või tõhustamiseks. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    13. aprill 2021
  4. Odoos on nüüd läbi Open Banking API „otseühendus“ kõikide suuremate Eesti pankadega 4

    Uue EL makseteenuste direktiiviga avati 2019. septembris Euroopa Liidu makseteenuste turg. Avatud panganduse eesmärk on avardada nii era- kui ka äriklientide võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    6. aprill 2021
  5. Finantsarvestuse ja -analüüsi võimalused Odoos  7

    Ükskõik, kas teete raamatupidamist ise või ostate sisse. Odoo pakub väga laialdasi finantsarvestuse võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    15. märts 2021

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: