Odoo Field Service Management - tarkvara kliendi asukohas teenuseid pakkuvale ettevõttele

Odoo Field Service Management - tarkvara kliendi asukohas teenuseid pakkuvale ettevõttele

Teenuste osutamisega kliendi asukohas on seotud päris palju muutujaid: klient, koht, aeg, tööriistad, tarvikud, pidevad muudatused. Keeruline pusle. Kliendi kalendri, spetsialisti kalendri, asukohtade ja vajalike materjalide planeerimine võib olla ajamahukas. Ilma korraliku süsteemita on vigade tekkimine üsna tõenäoline.

Teenuseäri võivad mõjutada iga päev mitmed ettenägematud sündmused. Näiteks keerulised liiklusolud ja ummikud, spetsialistide haigestumine või infovahetusega seotud ebatäpsused või arusaamatused. Kui ühe kliendi juures kulub rohkem aega kui plaanitud, võib tekkida viivitus, millega kaasneb järgmiste klientide rahulolematus.

Sujuv planeerimine ja kiire reageerimine on eriti olulised, kui tegemist on ajakriitiliste ja SOS- teenustega nagu näiteks torulukksepatööd, ärikriitiliste seadmete parandus jms.


Konkurentsivõimeliste teenusettevõtete juhtidel tuleb leida lahendusi, mis muudavad teenuse osutamise spetsialisti jaoks lihtsaks ja pakuvad planeerijatele ja juhtidele selget ülevaadet kõigist protsessidest ja äri kasumlikumaks muutmise võimalustest.


Kellele on Field Service Management tarkvara mõeldud?

Alates versioonist 13 pakub Odoo Field Service Management moodulit, mis on mõeldud eelkõige kliendi asukohas teenuseid pakkuvatele ettevõtetele. 

N: Kardinate või köögimööbli paigaldus, mööbli kokkupanek, torulukksepatööd, kodutehnika vms parandamine. 

Need on teenused, mille kvaliteet ja kliendirahulolu ei olene ainult tehniku või spetsialisti oskustest, vaid palju ka sellest, kui kiiresti on võimalik teenust saada, kas tehnik jõuab kohale kokku lepitud ajaks jms.


Peamised funktsioonid

  • Töökorralduse haldamine
  • Varude haldamine
  • Kullerteenuse haldamine
  • Planeerimine
  • Efektiivse ajakasutuse jälgimine
  • Aruandlus ja analüüs


Lihtne kasutada ka mobiilist ja tahvelarvutist

Odoo töötab brauserist ja kõigis seadmetes. Kasutajaliidese disainimisel on mobiilile eriti suurt rõhku pandud.

Ei pea alla laadima mingit tarkvara ega muretsema, kas see sobib kõikide seadmetega.






Peamine eelis - kõik teenuseäriga seotud asjad ühes kohas

Kuigi alguses võib uue äritarkvara juurutamine võtta palju ressurssi, siis tõenäoliselt on tänu sellele võimalik peagi püsikulusid oluliselt vähendada. 

Eelkõige selle läbi, et ülesanded, info sisestamine ja info vahetamine, mida varem tegid inimesed, saavad nüüd tehtud automaatselt. 

Selle eelduseks on see, et lisaks Field Service Moodulile on juurde võetud ka teised olulisemad moodulid - Müük, Arved, Projektid. Võib-olla ka Ostud, CRM.


Kõigist moodulitest kujuneb ettevõtte Odoo töölaud:



Automaatselt liidestuv teiste Odoo moodulitega

Reeglina võtavad teenusettevõtted lisaks Field Service management moodulile juurde ka need:


Müük (Sales) - võimaldab teha pakkumisi kasvõi teel olles. Kui kohapeal selgub,  milliseid varuosasid või tarvikuid on töö teostamiseks vaja, siis saab neid hõlpsalt lisada kohapeal tellimusele.



Projektimoodul (Projects) - toimib väga hästi koos Field Service mooduliga. Lubab hallata ülesandeid erinevates projektides ja luua ette antud näidiste alusel tööde teostamiseks hõlpsalt töö iseloomu kirjeldavaid töölehti.



Ajamõõtmine (Timesheets) - spetsialist saab hõlpsalt mõõta tööle kulunud aega ja juhid analüüsida ajakasutuse raporteid.



Arved (Invoicing) - Odoo kasutajatel juhtub sageli nii, et raamatupidaja teenuseid enam igapäevaselt vaja ei ole, kuna müügiarveid saab luua ühe nupuvajutusega. Odooga saab muuta müügiprotsessi üsna automaatseks.



Field Service moodul lihtsustab oluliselt nii spetsialisti kui tööde planeerija tööd.

Mõned näited erinevatest võimalustest.

Gantti vaade - tööriist juhile ja planeerijale


Tööde planeerija saab valida päeva-, nädala- või kuuvaate ja saada hea ülevaate, millal on töötajad milliste klientide juures ja millised ülesanded on parasjagu töös.

Konfiguratsioonide menüü kaudu saab luua projekte ja siduda nendega erinevaid tooteid.




Kaardivaade - tööriist töötajale


Field Service Management pakub ka praktilist kaardivaadet.
Selle abil saab iga töötaja hõlpsalt vaadata oma ülesandeid vastavalt asukohtadele: näiteks kuhu ta päeva jooksul peab jõudma ning planeerida oma teekonda optimaalselt. Kaardirakendus on seotud Google Mapsiga.

















Kuidas Field Service Management moodulit kasutada?

Mida on vaja, et osutada suurepäraselt ja sujuvalt teenuseid?

  • Koostada pakkumisi
  • Hallata töötajate kalendreid ja planeerida neile kohtumisi
  • Edastada töötajatele ülesandeid
  • Planeerida töid vastavalt kliendi asukohale
  • Mõõta teenuse osutamisele kulunud aega
  • Müüa tooteid
  • Esitada teenuse osutamise eest arveid
Odoos saab seda kõike teha. Vaata täpsemalt, kui lihtne ja sujuv see on:

Teenuse osutamine kliendi juures- protsess Odoos päringust arve esitamiseni


Kirjuta kommentaar

Email again:
  1. paOguqPH 6. jaanuar 2021
    flzkoYnWKaCRVu
  2. TmxbzOjwkVPs 6. jaanuar 2021
    TkMUGxLezmF
  3. FVyMfmigcOGrqkZ 21. jaanuar 2021
    CXMxrkHgGBfmpVo
  4. STykwDmbA 21. jaanuar 2021
    GITmsRWMZnVCKt
  5. pNCwXvEoumSsRPI 4. veebruar 2021
    zNnfyaxQ
  6. LRdAxbJrmUvFPw 4. veebruar 2021
    XuTGleALMO
  7. rEHskQcFYOGNCt 17. veebruar 2021
    xNiQmCrYzcf
  8. qwHZpcKfVk 17. veebruar 2021
    FEWAvBrjzZli

Viimati meie blogis

  1. Mis on GAP analüüs?

    ERPi juurutamine nõuab korralikku planeerimist. Et ERP saaks rakendatud vastavalt ärinõuetele ja ettevõtte protsessidele, algab iga meie juurutus- ja arendusprojekt GAP analüüsiga. Kuna Odoo on avatud lähtekoodiga tarkvara, saab seda nii tänu süsteemi sisse ehitatud paindlikkusele kui ka lisa-arendustega kohandada ja täiustada.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    14. juuni 2021
  2. Odoo POS - terviklik kassasüsteem 2

    Odoo POS ehk Point of Sales on kassasüsteemi terviklahendus igas suuruses ettevõtetele. Lisaks jae- ja hulgikaubandusele kasutatakse tarkvara ka näiteks restoranides ja kohvikutes, spaades, salongides, apteekides, spordiklubides, kliinikutes, autopesulates jms. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    17. mai 2021
  3. Personalijuhtimine, palgaarvestus & värbamine Odooga 4

    Inimesed on iga ettevõtte suurim vara ja personalijuhtimine üha olulisem strateegiline funktsioon konkurentsieelise saavutamisel. Tööjõudu tuleb värvata, koolitada, juhtida. Need on kõik pikaajalised ja infomahukad tegevused. Ettevõtted kasutavad Odoo personalitarkvara töötajate andmete salvestamiseks, alluvus-suhete haldamiseks, palgaarvestuseks, hüvitiste ja kulutuste haldamiseks ja muidugi värbamisprotsessides. Kui sinu ettevõttel on personali haldamisega seotud väljakutse, siis Odool on ilmselt olemas funktsionaalsus selle lahendamiseks või tõhustamiseks. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    13. aprill 2021
  4. Odoos on nüüd läbi Open Banking API „otseühendus“ kõikide suuremate Eesti pankadega 4

    Uue EL makseteenuste direktiiviga avati 2019. septembris Euroopa Liidu makseteenuste turg. Avatud panganduse eesmärk on avardada nii era- kui ka äriklientide võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    6. aprill 2021
  5. Finantsarvestuse ja -analüüsi võimalused Odoos  7

    Ükskõik, kas teete raamatupidamist ise või ostate sisse. Odoo pakub väga laialdasi finantsarvestuse võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    15. märts 2021

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: