Odoo Field Service Management - tarkvara kliendi asukohas teenuseid pakkuvale ettevõttele

Odoo Field Service Management - tarkvara kliendi asukohas teenuseid pakkuvale ettevõttele

Teenuste osutamisega kliendi asukohas on seotud päris palju muutujaid: klient, koht, aeg, tööriistad, tarvikud, pidevad muudatused. Keeruline pusle. Kliendi kalendri, spetsialisti kalendri, asukohtade ja vajalike materjalide planeerimine võib olla ajamahukas. Ilma korraliku süsteemita on vigade tekkimine üsna tõenäoline.

Teenuseäri võivad mõjutada iga päev mitmed ettenägematud sündmused. Näiteks keerulised liiklusolud ja ummikud, spetsialistide haigestumine või infovahetusega seotud ebatäpsused või arusaamatused. Kui ühe kliendi juures kulub rohkem aega kui plaanitud, võib tekkida viivitus, millega kaasneb järgmiste klientide rahulolematus.

Sujuv planeerimine ja kiire reageerimine on eriti olulised, kui tegemist on ajakriitiliste ja SOS- teenustega nagu näiteks torulukksepatööd, ärikriitiliste seadmete parandus jms.


Konkurentsivõimeliste teenusettevõtete juhtidel tuleb leida lahendusi, mis muudavad teenuse osutamise spetsialisti jaoks lihtsaks ja pakuvad planeerijatele ja juhtidele selget ülevaadet kõigist protsessidest ja äri kasumlikumaks muutmise võimalustest.


Kellele on Field Service Management tarkvara mõeldud?

Alates versioonist 13 pakub Odoo Field Service Management moodulit, mis on mõeldud eelkõige kliendi asukohas teenuseid pakkuvatele ettevõtetele. 

N: Kardinate või köögimööbli paigaldus, mööbli kokkupanek, torulukksepatööd, kodutehnika vms parandamine. 

Need on teenused, mille kvaliteet ja kliendirahulolu ei olene ainult tehniku või spetsialisti oskustest, vaid palju ka sellest, kui kiiresti on võimalik teenust saada, kas tehnik jõuab kohale kokku lepitud ajaks jms.


Peamised funktsioonid

  • Töökorralduse haldamine
  • Varude haldamine
  • Kullerteenuse haldamine
  • Planeerimine
  • Efektiivse ajakasutuse jälgimine
  • Aruandlus ja analüüs


Lihtne kasutada ka mobiilist ja tahvelarvutist

Odoo töötab brauserist ja kõigis seadmetes. Kasutajaliidese disainimisel on mobiilile eriti suurt rõhku pandud.

Ei pea alla laadima mingit tarkvara ega muretsema, kas see sobib kõikide seadmetega.






Peamine eelis - kõik teenuseäriga seotud asjad ühes kohas

Kuigi alguses võib uue äritarkvara juurutamine võtta palju ressurssi, siis tõenäoliselt on tänu sellele võimalik peagi püsikulusid oluliselt vähendada. 

Eelkõige selle läbi, et ülesanded, info sisestamine ja info vahetamine, mida varem tegid inimesed, saavad nüüd tehtud automaatselt. 

Selle eelduseks on see, et lisaks Field Service Moodulile on juurde võetud ka teised olulisemad moodulid - Müük, Arved, Projektid. Võib-olla ka Ostud, CRM.


Kõigist moodulitest kujuneb ettevõtte Odoo töölaud:



Automaatselt liidestuv teiste Odoo moodulitega

Reeglina võtavad teenusettevõtted lisaks Field Service management moodulile juurde ka need:


Müük (Sales) - võimaldab teha pakkumisi kasvõi teel olles. Kui kohapeal selgub,  milliseid varuosasid või tarvikuid on töö teostamiseks vaja, siis saab neid hõlpsalt lisada kohapeal tellimusele.



Projektimoodul (Projects) - toimib väga hästi koos Field Service mooduliga. Lubab hallata ülesandeid erinevates projektides ja luua ette antud näidiste alusel tööde teostamiseks hõlpsalt töö iseloomu kirjeldavaid töölehti.



Ajamõõtmine (Timesheets) - spetsialist saab hõlpsalt mõõta tööle kulunud aega ja juhid analüüsida ajakasutuse raporteid.



Arved (Invoicing) - Odoo kasutajatel juhtub sageli nii, et raamatupidaja teenuseid enam igapäevaselt vaja ei ole, kuna müügiarveid saab luua ühe nupuvajutusega. Odooga saab muuta müügiprotsessi üsna automaatseks.



Field Service moodul lihtsustab oluliselt nii spetsialisti kui tööde planeerija tööd.

Mõned näited erinevatest võimalustest.

Gantti vaade - tööriist juhile ja planeerijale


Tööde planeerija saab valida päeva-, nädala- või kuuvaate ja saada hea ülevaate, millal on töötajad milliste klientide juures ja millised ülesanded on parasjagu töös.

Konfiguratsioonide menüü kaudu saab luua projekte ja siduda nendega erinevaid tooteid.




Kaardivaade - tööriist töötajale


Field Service Management pakub ka praktilist kaardivaadet.
Selle abil saab iga töötaja hõlpsalt vaadata oma ülesandeid vastavalt asukohtadele: näiteks kuhu ta päeva jooksul peab jõudma ning planeerida oma teekonda optimaalselt. Kaardirakendus on seotud Google Mapsiga.

















Kuidas Field Service Management moodulit kasutada?

Mida on vaja, et osutada suurepäraselt ja sujuvalt teenuseid?

  • Koostada pakkumisi
  • Hallata töötajate kalendreid ja planeerida neile kohtumisi
  • Edastada töötajatele ülesandeid
  • Planeerida töid vastavalt kliendi asukohale
  • Mõõta teenuse osutamisele kulunud aega
  • Müüa tooteid
  • Esitada teenuse osutamise eest arveid
Odoos saab seda kõike teha. Vaata täpsemalt, kui lihtne ja sujuv see on:

Teenuse osutamine kliendi juures- protsess Odoos päringust arve esitamiseni


Kirjuta kommentaar

Email again:
  1. paOguqPH 6. jaanuar 2021
    flzkoYnWKaCRVu
  2. TmxbzOjwkVPs 6. jaanuar 2021
    TkMUGxLezmF

Viimati meie blogis

  1. Avatud Lahendused tunnistati Odoo Kuldpartneriks 2

    Avatud Lahendused on Odoo Kuldpartner!

    Aitäh partneritele ja meie ambitsioonikatele klientidele. Meil on võimalik areneda ainult tänu teie usaldusele ja nõudlikkusele. Kuldpartneri staatus näitab seda, et meie oskused ja kogemused on väga kõrgel tasemel, et rakendada Odood parimal ja kuluefektiivseimal viisil mistahes ärivajadustele. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    9. detsember 2020
  2. Avalahi 2020 – „Kasvame küll, aga endiselt naudime töötamist väikses efektiivses keskkonnas“

    Millega 2020 Avalahis meelde jääb? Kuidas kirjeldaksid Avatud Lahenduste meeskonda? Millised on Avalahi tööpõhimõtted ja ettevõtte kultuur? Mida toob uus 2021? Aasta võtab kokku Avatud Lahenduste tegevjuht Egon Raamat. 

    Tiina Nuum

    Tiina Nuum

    7. detsember 2020
  3. Mida see tähendab, et Odoo on moodulipõhine? 2

    Osad väiksemad ja keskmise suurusega ettevõtted arvavad, et integreeritud äritarkvara on mõeldud ainult suurtele, et see on keeruline ja kallis ning seda pole mõtet kasutada väikeses firmas. Samas hindavad väikesed ettevõtted tihti oma vajadusi ja ka kulutusi tegelikust väiksemaks. Samuti ei teata, et näiteks Odoo puhul on võimalik alustada tarkvara kasutamist ühest-kahest-kolmest moodulist ning aja jooksul ja ettevõtte kasvades vajalikke mooduleid ja funktsioone hõlpsalt juurde lisada. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    19. november 2020
  4. Teenuse osutamine kliendi juures- protsess Odoos päringust arve esitamiseni 2

    Odoo Field Service Management moodul on mõeldud eelkõige kliendi asukohas teenuseid pakkuvatele ettevõtetele. N: Kardinate või köögimööbli paigaldus, mööbli kokkupanek, torulukksepatööd, kodutehnika vms parandamine. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    3. november 2020
  5. Odoo e-poe lahendus 2

    Kui otsite e-poe lahendust koos kogu muu vajaliku äritarkvaraga, siis on Odoo ilmselt parim lahendus turul. Lisaks sellele, et platvormi on lihtne kasutada, on suurimaks eeliseks info automaatne andmevahetus e-poe, logistika ja raamatupidamistarkvara vahel. Kõik müügitehingud kajastuvad kohe ka laos ja raamatupidamises. Nii ei juhtu see, et e-poes ja raamatupidamisprogrammis hinnad või laoseisud ei ühti. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    26. oktoober 2020

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: