Odoo Field Service Management - tarkvara kliendi asukohas teenuseid pakkuvale ettevõttele

Odoo Field Service Management - tarkvara kliendi asukohas teenuseid pakkuvale ettevõttele

Teenuste osutamisega kliendi asukohas on seotud päris palju muutujaid: klient, koht, aeg, tööriistad, tarvikud, pidevad muudatused. Keeruline pusle. Kliendi kalendri, spetsialisti kalendri, asukohtade ja vajalike materjalide planeerimine võib olla ajamahukas. Ilma korraliku süsteemita on vigade tekkimine üsna tõenäoline.

Teenuseäri võivad mõjutada iga päev mitmed ettenägematud sündmused. Näiteks keerulised liiklusolud ja ummikud, spetsialistide haigestumine või infovahetusega seotud ebatäpsused või arusaamatused. Kui ühe kliendi juures kulub rohkem aega kui plaanitud, võib tekkida viivitus, millega kaasneb järgmiste klientide rahulolematus.

Sujuv planeerimine ja kiire reageerimine on eriti olulised, kui tegemist on ajakriitiliste ja SOS- teenustega nagu näiteks torulukksepatööd, ärikriitiliste seadmete parandus jms.


Konkurentsivõimeliste teenusettevõtete juhtidel tuleb leida lahendusi, mis muudavad teenuse osutamise spetsialisti jaoks lihtsaks ja pakuvad planeerijatele ja juhtidele selget ülevaadet kõigist protsessidest ja äri kasumlikumaks muutmise võimalustest.


Kellele on Field Service Management tarkvara mõeldud?

Alates versioonist 13 pakub Odoo Field Service Management moodulit, mis on mõeldud eelkõige kliendi asukohas teenuseid pakkuvatele ettevõtetele. 

N: Kardinate või köögimööbli paigaldus, mööbli kokkupanek, torulukksepatööd, kodutehnika vms parandamine. 

Need on teenused, mille kvaliteet ja kliendirahulolu ei olene ainult tehniku või spetsialisti oskustest, vaid palju ka sellest, kui kiiresti on võimalik teenust saada, kas tehnik jõuab kohale kokku lepitud ajaks jms.


Peamised funktsioonid

  • Töökorralduse haldamine
  • Varude haldamine
  • Kullerteenuse haldamine
  • Planeerimine
  • Efektiivse ajakasutuse jälgimine
  • Aruandlus ja analüüs


Lihtne kasutada ka mobiilist ja tahvelarvutist

Odoo töötab brauserist ja kõigis seadmetes. Kasutajaliidese disainimisel on mobiilile eriti suurt rõhku pandud.

Ei pea alla laadima mingit tarkvara ega muretsema, kas see sobib kõikide seadmetega.






Peamine eelis - kõik teenuseäriga seotud asjad ühes kohas

Kuigi alguses võib uue äritarkvara juurutamine võtta palju ressurssi, siis tõenäoliselt on tänu sellele võimalik peagi püsikulusid oluliselt vähendada. 

Eelkõige selle läbi, et ülesanded, info sisestamine ja info vahetamine, mida varem tegid inimesed, saavad nüüd tehtud automaatselt. 

Selle eelduseks on see, et lisaks Field Service Moodulile on juurde võetud ka teised olulisemad moodulid - Müük, Arved, Projektid. Võib-olla ka Ostud, CRM.


Kõigist moodulitest kujuneb ettevõtte Odoo töölaud:



Automaatselt liidestuv teiste Odoo moodulitega

Reeglina võtavad teenusettevõtted lisaks Field Service management moodulile juurde ka need:


Müük (Sales) - võimaldab teha pakkumisi kasvõi teel olles. Kui kohapeal selgub,  milliseid varuosasid või tarvikuid on töö teostamiseks vaja, siis saab neid hõlpsalt lisada kohapeal tellimusele.



Projektimoodul (Projects) - toimib väga hästi koos Field Service mooduliga. Lubab hallata ülesandeid erinevates projektides ja luua ette antud näidiste alusel tööde teostamiseks hõlpsalt töö iseloomu kirjeldavaid töölehti.



Ajamõõtmine (Timesheets) - spetsialist saab hõlpsalt mõõta tööle kulunud aega ja juhid analüüsida ajakasutuse raporteid.



Arved (Invoicing) - Odoo kasutajatel juhtub sageli nii, et raamatupidaja teenuseid enam igapäevaselt vaja ei ole, kuna müügiarveid saab luua ühe nupuvajutusega. Odooga saab muuta müügiprotsessi üsna automaatseks.



Field Service moodul lihtsustab oluliselt nii spetsialisti kui tööde planeerija tööd.

Mõned näited erinevatest võimalustest.

Gantti vaade - tööriist juhile ja planeerijale


Tööde planeerija saab valida päeva-, nädala- või kuuvaate ja saada hea ülevaate, millal on töötajad milliste klientide juures ja millised ülesanded on parasjagu töös.

Konfiguratsioonide menüü kaudu saab luua projekte ja siduda nendega erinevaid tooteid.




Kaardivaade - tööriist töötajale


Field Service Management pakub ka praktilist kaardivaadet.
Selle abil saab iga töötaja hõlpsalt vaadata oma ülesandeid vastavalt asukohtadele: näiteks kuhu ta päeva jooksul peab jõudma ning planeerida oma teekonda optimaalselt. Kaardirakendus on seotud Google Mapsiga.

















Kuidas Field Service Management moodulit kasutada?

Mida on vaja, et osutada suurepäraselt ja sujuvalt teenuseid?

  • Koostada pakkumisi
  • Hallata töötajate kalendreid ja planeerida neile kohtumisi
  • Edastada töötajatele ülesandeid
  • Planeerida töid vastavalt kliendi asukohale
  • Mõõta teenuse osutamisele kulunud aega
  • Müüa tooteid
  • Esitada teenuse osutamise eest arveid
Odoos saab seda kõike teha. Vaata täpsemalt, kui lihtne ja sujuv see on:

Teenuse osutamine kliendi juures- protsess Odoos päringust arve esitamiseni


Kirjuta kommentaar

Email again:
  1. paOguqPH 6. jaanuar 2021
    flzkoYnWKaCRVu
  2. TmxbzOjwkVPs 6. jaanuar 2021
    TkMUGxLezmF
  3. FVyMfmigcOGrqkZ 21. jaanuar 2021
    CXMxrkHgGBfmpVo
  4. STykwDmbA 21. jaanuar 2021
    GITmsRWMZnVCKt
  5. pNCwXvEoumSsRPI 4. veebruar 2021
    zNnfyaxQ
  6. LRdAxbJrmUvFPw 4. veebruar 2021
    XuTGleALMO
  7. rEHskQcFYOGNCt 17. veebruar 2021
    xNiQmCrYzcf
  8. qwHZpcKfVk 17. veebruar 2021
    FEWAvBrjzZli

Viimati meie blogis

  1. Odoos on nüüd läbi Open Banking API „otseühendus“ kõikide suuremate Eesti pankadega

    Uue EL makseteenuste direktiiviga avati 2019. septembris Euroopa Liidu makseteenuste turg. Avatud panganduse eesmärk on avardada nii era- kui ka äriklientide võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    6. aprill 2021
  2. Finantsarvestuse ja -analüüsi võimalused Odoos  3

    Ükskõik, kas teete raamatupidamist ise või ostate sisse. Odoo pakub väga laialdasi finantsarvestuse võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    15. märts 2021
  3. Mille poolest erineb raamatupidamisprogramm ERP tarkvarast, mõlemad on ju majandustarkvara? 2

    Raha on iga ettevõtte vereringe. Nii ei saa ka ükski firma ilma raamatupidamiseta. Sageli arvatakse, et raamatupidamistarkvara ja ERP tarkvara on enam-vähem üks ja sama asi. Ilmselt seetõttu, et mõlema puhul kasutatakse sõna majandustarkvara.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    13. märts 2021
  4. Odoo multi-company: mitme ettevõtte juhtimine ühe äritarkvaraga 4

    Sul on mitu ettevõtet? Või on sinu ettevõttel välisesindused, mitu asukohta, mitu poodi, mitu alabrändi, mitu ärisuunda? Erinevates riikides on erinevad maksud, erinevat tüüpi lepingud, võib-olla ka erinevad tooted, hinnad jne. Odoo pakub arvukalt võimalusi mitme ettevõtte juhtimiseks ühes ERP-süsteemis ja protsesside automatiseerimiseks üksikute ettevõtete vahel.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    16. veebruar 2021
  5. Ostu- ja hankeprotsess Odoos 6

    Ostmine on paljude ärimudelite kõige probleemsem etapp või nõrgem lüli, olgu tegemist siis kaupade, töö või teenuste sisseostuga. Klassikaline väljakutse seisneb selles, et tuleb minimeerida kaupade ja materjalide ladustamiskulud, ja tagada ettevõtte likviidsus, kuid samal ajal tagada toodete ja materjalide kättesaadavus, et ei tekiks viivitusi tootmises või tarnimises.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    26. jaanuar 2021

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: