Odoo e-poe lahendus

Odoo e-poe lahendus

Kui otsite e-poe lahendust koos kogu muu vajaliku äritarkvaraga, siis on Odoo ilmselt parim lahendus turul. Lisaks sellele, et platvormi on lihtne kasutada, on suurimaks eeliseks info automaatne andmevahetus e-poe, logistika ja raamatupidamistarkvara vahel. Kõik müügitehingud kajastuvad kohe ka laos ja raamatupidamises. Nii ei juhtu see, et e-poes ja raamatupidamisprogrammis hinnad või laoseisud ei ühti. 

Mida on vaja, et oma pood internetti kolida või veebipoe loomisega turuvajadustele kiiret reageerida? 


  • Head tarkvara
  • Usaldusväärset kauba kohale toimetajat
  • Et protsessid, mis jooksevad taustal - kaubahaldus, tagastamiste haldus, projektijuhtimine - kulgeksid võimalikult efektiivselt ja sujuvalt.

Meie veebipoe lahenduse eelised

  • Oleme kogenud äriprotsesside optimeerijad ja digitaliseerijad. Lähtume arusaamast, et tarkvara peab kohandama ärile, mitte vastupidi.
  • Väga lihtsasti kasutatav ja skaleeritav veebipoe platvorm Odoo E-commerce, mis on äri kasvades integreeritav Odoo sadade teiste ärirakendustega.
  • Kliendipõhine logistikalahendus. Täna on paljude kaupmeeste jaoks peamine küsimus: Kuidas minu tellimused kliendini jõuavad? Kas kullereid piisab? Pakume oma tehnilise lahenduse juurde kliendipõhist logistikalahendust ehk siis lahendame selle küsimuse sinu eest.


Meie e-äri lahendus katab ära kõik veebipoe protsessid

1)  Laohaldus, reaalajas laoseis epoes
2)  Toote ja tellimuste haldus
3)  Kohene tarne
4)  Maksete vastuvõtmine
5)  Finantseerimise lahendus (Maksa osadena + Kaardid, pangalingid)
6)  Veebipoe kujundus, vajalikud tekstid, nõuded-tingimused
7)  Klientide teavitamine, turundus kontaktilistile, laiapõhjaline kampaaniahaldus

 

Vaata DEMO siit!


Meie e-poe lahendus põhineb Odoo E-commerce platvormil.

E-pood, raamatupidamine, ladu - kõik ühes

Odooga saad e-poe koos kogu muu vajaliku äritarkvaraga. Lahendus tagab info automaatse andmevahetuse e-poe, logistika ja raamatupidamistarkvara vahel. Kõik müügitehingud kajastuvad kohe ka laos ja raamatupidamises. Nii ei juhtu see, et e-poes ja raamatupidamisprogrammis hinnad või laoseisud ei ühti. Ajakohased aruanded on pidevalt paari klikiga kättesaadavad, mis aitab teha õigeid ja kiireid äriotsuseid.

  • Müü e-poes reaalselt laos olevaid tooteid! Laoseisu ei pea uuendama käsitsi. Kui lattu jõuab uus kaup või toimub müük, siis uuenevad kogused ka e-poes. Jaga sissetulev kaup ära e-poe, edasimüüjate ja reaalsete poodide vahel.
  • Kliendiportaalide loomise võimalus - jälgi toodete tarnet ja arveid.
  • Lisa toote lehtedele sobivate lisatoodete pakkumised.
  • Liidestus kullerteenuse pakkujatega.

 

Miks valida Odoo platvorm?

Sest Odooga saad kasvada vastavalt vajadusele.

Odoo on paindlik moodulipõhine pilvelahendus, mis lubab alustada väikselt kasvõi ühe rakendusega (näiteks e-Commerce). Muutuvate ärivajaduste ja muutuva ärimudeliga kasvatada ka kasutajate ja rakenduste hulka.

Tarkvara, mis on algusest peale loodud töötama koos muu äritarkvaraga, teeb seda töökindlamalt kui mis tahes erinevate tootjate tarkvaradest kokku liidetud süsteem.  


Küsi hinnapakkumist!

Kirjuta kommentaar

Email again:
  1. gqdIzrlMwXnpfPjK 6. jaanuar 2021
    TXrBYEOGjCNho
  2. JfwrTlpyFZUx 6. jaanuar 2021
    xeTmJYfENzlCR
  3. FgVLzOERMwiY 21. jaanuar 2021
    ypKfWSFBdqUDazl
  4. BEbvYZGwhmX 21. jaanuar 2021
    szMWVGmynk
  5. zLueEFPndWVy 4. veebruar 2021
    trgyKZjdkc
  6. jAkeyoupYBOZTt 4. veebruar 2021
    OxmHXVaES
  7. kTymAJaPBVHWS 17. veebruar 2021
    qyYZxJWCiSmfau
  8. NsJTydqeHA 17. veebruar 2021
    XUJWyIwoKkrHYNZ

Viimati meie blogis

  1. Odoo multi-company: mitme ettevõtte juhtimine ühe äritarkvaraga 2

    Sul on mitu ettevõtet? Või on sinu ettevõttel välisesindused, mitu asukohta, mitu poodi, mitu alabrändi, mitu ärisuunda? Erinevates riikides on erinevad maksud, erinevat tüüpi lepingud, võib-olla ka erinevad tooted, hinnad jne. Odoo pakub arvukalt võimalusi mitme ettevõtte juhtimiseks ühes ERP-süsteemis ja protsesside automatiseerimiseks üksikute ettevõtete vahel.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    16. veebruar 2021
  2. Ostu- ja hankeprotsess Odoos 4

    Ostmine on paljude ärimudelite kõige probleemsem etapp või nõrgem lüli, olgu tegemist siis kaupade, töö või teenuste sisseostuga. Klassikaline väljakutse seisneb selles, et tuleb minimeerida kaupade ja materjalide ladustamiskulud, ja tagada ettevõtte likviidsus, kuid samal ajal tagada toodete ja materjalide kättesaadavus, et ei tekiks viivitusi tootmises või tarnimises.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    26. jaanuar 2021
  3. Avatud Lahendused tunnistati Odoo Kuldpartneriks 8

    Avatud Lahendused on Odoo Kuldpartner!

    Aitäh partneritele ja meie ambitsioonikatele klientidele. Meil on võimalik areneda ainult tänu teie usaldusele ja nõudlikkusele. Kuldpartneri staatus näitab seda, et meie oskused ja kogemused on väga kõrgel tasemel, et rakendada Odood parimal ja kuluefektiivseimal viisil mistahes ärivajadustele. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    9. detsember 2020
  4. Avalahi 2020 – „Kasvame küll, aga endiselt naudime töötamist väikses efektiivses keskkonnas“ 6

    Millega 2020 Avalahis meelde jääb? Kuidas kirjeldaksid Avatud Lahenduste meeskonda? Millised on Avalahi tööpõhimõtted ja ettevõtte kultuur? Mida toob uus 2021? Aasta võtab kokku Avatud Lahenduste tegevjuht Egon Raamat. 

    Tiina Nuum

    Tiina Nuum

    7. detsember 2020
  5. Mida see tähendab, et Odoo on moodulipõhine? 8

    Osad väiksemad ja keskmise suurusega ettevõtted arvavad, et integreeritud äritarkvara on mõeldud ainult suurtele, et see on keeruline ja kallis ning seda pole mõtet kasutada väikeses firmas. Samas hindavad väikesed ettevõtted tihti oma vajadusi ja ka kulutusi tegelikust väiksemaks. Samuti ei teata, et näiteks Odoo puhul on võimalik alustada tarkvara kasutamist ühest-kahest-kolmest moodulist ning aja jooksul ja ettevõtte kasvades vajalikke mooduleid ja funktsioone hõlpsalt juurde lisada. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    19. november 2020

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: