Mis teeb Odoost eristuva kliendihaldus- ja müügitarkvara?

Mis teeb Odoost eristuva kliendihaldus- ja müügitarkvara?

Kuigi CRMi mõiste erinevate ettevõtete jaoks eri asja tähendab, on praktiliselt igal ettevõttel olemas kliendihalduse süsteem. E-kirjade saatmine, kohtumiste korraldamine, pakkumiste, lepingute ja arvete loomine, sissetulevate maksete jälgimine, nõustamise ja klienditoe pakkumine on tegevused, millega peab tegelema pea iga ettevõte.

Kõik need protsessid on hõlpsalt ka ilma spetsiaalse CRM - ehk kliendihaldus-ja müügitarkvarata hallatavad, kui kliente ja tellimusi on vähe. Mahu suurenedes ei pruugi see enam õnnestuda. Samuti loovad kõik need tegevused hulga andmeid, mida teatud hetkedel on hea või isegi hädavajalik süstemaatiliselt ära kasutada. 

Kliendibaas on iga ettevõtte kõige olulisem vara. Nagu CRMid ikka, hõlmab Odoo CRM kontaktide andmebaasi ja suhete ning tegevuste ajalugu. Mitte kõik klientide päringud ei lõppe müügiga, kuid rumal oleks jätta loomata andmebaasi kontaktidest, kes on mingil teemal kunagi teiega ühendust võtnud. Sõltumata sellest, millises etapis on kliendi ostuvalmidus, saab valida temaga suhtlemiseks õigeima viisi.

Aastaid tagasi said CRM-tarkvara lubada endale ainult suured ettevõtted. Odoo CRM on lahendus, mis sobib nii hinna kui funktsionaalsuste poolest hästi ka väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete vajadustele.

Kliendihaldustarkvara üldised eelised

  • Ühtne ja standardiseeritud kontakti- ja kliendiandmebaas;
  • Müügivõimalused ei "kuku maha". Saab tõhusalt jälgida müügiosakonna töö kvaliteeti;
  • Saab ühe klikiga vaadata müügi statistikat, andmeid, prognoose (sissetulevad kõned, päringud, oletatavad müügimahud);
  • Muudab olulisemalt efektiivsemaks ja sujuvamaks protsessid erinevate ärifunktsioonide vahel.


Odoo CRMil ja Sales moodulil on palju eeliseid ja võimalusi, toome siin välja vaid väikse osa neist.

Vaata ka postitust: Müügiprotsess Odoos vihjest kuni arve väljastamiseni


Odoo CRM on kasutajale mugav ja lihtne

Kõik Odoo funktsioonid kulgevad kasutajasõbraliku liidese kaudu, mugavalt veebibrauseris. Rakendusele pääseb ligi ka nutitelefonist ja tahvelarvutist.

Odoo CRMi suurim eelis = integreeritus äri teiste funktsioonidega

Enamik CRM-ide puhul tuleb kolmanda osapoole rakendused eraldi liidestada. Kuna Odoo on ERP-süsteem, on CRM sellest vaid väike osa, mis on ülejäänud funktsionaalsusega tihedalt seotud. Odoo on midagi enamat kui CRM ja rohkem kui ERP. Odoo on täielik ärijuhtimise tarkvara, millele saab juurde võtta või arendada ka väga spetsiifilisi rakendusi.

Näited:

Saad koostada arveid sõltuvalt kulunud ajast (kui teenust pakkuvad spetsialistid kasutavad aja ja osutatud teenuste logimiseks näiteks Odoo "Field Service" moodulit) või kasutatud materjalide hulgast/muutuvast hinnast (mis võetakse automaatselt "Ladu" või "Ostud" moodulist).

Palju vähem liigutusi/andmete sisestamist 

Odoo Sales mooduliga saab luua pakkumusi mõne klikiga. Samuti saab kinnitatud pakkumuse muuta müügitellimuseks ja arveks täpselt samast kohast vaid sekundiga.

 

Kõik kliendiga seotud tegevused ja lepingud ühes kohas

Saad hallata kliendiga sõlmitud kokkuleppeid ja ülevaadet kliendiga seotud tegevustest kliendikaardilt.

Kliendi eelistusi saab hõlpsalt kohandada: keel, kättetoimetamisviisid, finantsandmed jne.






























Vahetatud e-kirjad saab panna kuvama kõik vastava tellimuse juurde, mis teeb läbirääkimised palju lihtsamaks ja kiiremaks. Kirju saab samast ka välja saata. Hõlpsalt saab valida erinevate emaili- kujunduste seast.

Tiimil on võimalik lisada omapoolseid kommentaare seotud tegevustest. Nii on kõik kliendiga kokkupuutuvad osapooled alati kursis viimase infoga.

Automatiseerimine

Saad automatiseerida tegevusi müügiprotsessis: ajastada tegevusi kliendiga, saada meeldetuletusi vajalike tegevuste kohta, saata kliendile automaatseid teavitusi jne

N: Saad seadistada märguanded, kui mingi pakkumisega seoses tehakse edasi teatud tegevusi.

 

Tooted ja hinnad

Saad luua tooteid ja variante, millel on mitu atribuuti (st suurus, värv ... jne).











Saad kirjeldada toote juurde kuuluvaid lisasid ja aksessuaare, mis kuvatakse valikutena kohe, kui nimetatud toode pakkumisesse lisatakse.


Saad jälgida müüdud toodete kogust, hinda ja kasumlikkust. Vajadusel teha muudatusi.


Paindlik hinnastrateegia ja maksimaalne kasum

Õigete hindade arvutamiseks vastavalt kliendi tingimustele saab luua ja hallata erinevaid hinnakirjareegleid.

Saab luua hinnakirju, mis kehtivad riigipõhiselt, kindlale kliendigrupile või on müügitiimi poolt valitavad vastavalt kliendiga loodud suhtele.


Allahindlused, ülesmüük, juurdemüük

Saad sisestada lihtsalt ja kuvada pakkumises kliendile tehtavaid allahindlusi, kampaaniaid ja muutust lõpphinnas.




Kliendi lojaalsuse strateegiad

Kinkekaardid on tõhusad lojaalsuse tekitamise vahendid näiteks e-poes. Odoos saab näiteks defineerida kliendile erineva väärtusega vouchereid, boonuseid, määrata kinkekaardi kehtivusaega, anda sellele unikaalne ID, kontrollida, kui paljusid kinkekaarte on kasutatud jne. 



Analüütika & raportid 

Kui ettevõtte pikaajaline eesmärk on oma müügimahu kasvatamine, siis on mõistlik valida CRM-lahendus, mis  võimaldab kasvu aja jooksul visuaalselt jälgida.

Odoo raportid valmivad sekunditega, on visuaalselt ülevaatlikud ja selged. 


Kas Odoo võiks olla ka sinu ettevõtte äri- ja müügitarkvara?

Vaata Odoo CRMi video-DEMO.

Kui soovid põhjalikumat DEMO või konsultatsiooni, broneeri kohtumine meie või sinu kontoris sulle sobival ajal.

BRONEERI KOHTUMINE


Kirjuta kommentaar

Email again:
  1. JZafRwWTX 27. juuni 2020
    WdhrNIeCRp
  2. rTJlLsGwHYaDz 27. juuni 2020
    kfFlvWBeoHb

Viimati meie blogis

  1. Mida see tähendab, et Odoo on moodulipõhine?

    Osad väiksemad ja keskmise suurusega ettevõtted arvavad, et integreeritud äritarkvara on mõeldud ainult suurtele, et see on keeruline ja kallis ning seda pole mõtet kasutada väikeses firmas. Samas hindavad väikesed ettevõtted tihti oma vajadusi ja ka kulutusi tegelikust väiksemaks. Samuti ei teata, et näiteks Odoo puhul on võimalik alustada tarkvara kasutamist ühest-kahest-kolmest moodulist ning aja jooksul ja ettevõtte kasvades vajalikke mooduleid ja funktsioone hõlpsalt juurde lisada. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    19. november 2020
  2. Teenuse osutamine kliendi juures- protsess Odoos päringust arve esitamiseni

    Odoo Field Service Management moodul on mõeldud eelkõige kliendi asukohas teenuseid pakkuvatele ettevõtetele. N: Kardinate või köögimööbli paigaldus, mööbli kokkupanek, torulukksepatööd, kodutehnika vms parandamine. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    3. november 2020
  3. Odoo e-poe lahendus

    Kui otsite e-poe lahendust koos kogu muu vajaliku äritarkvaraga, siis on Odoo ilmselt parim lahendus turul. Lisaks sellele, et platvormi on lihtne kasutada, on suurimaks eeliseks info automaatne andmevahetus e-poe, logistika ja raamatupidamistarkvara vahel. Kõik müügitehingud kajastuvad kohe ka laos ja raamatupidamises. Nii ei juhtu see, et e-poes ja raamatupidamisprogrammis hinnad või laoseisud ei ühti. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    26. oktoober 2020
  4. Odoo Field Service Management - tarkvara kliendi asukohas teenuseid pakkuvale ettevõttele

    Teenuste osutamisega kliendi asukohas on seotud päris palju muutujaid: klient, koht, aeg, tööriistad, tarvikud, pidevad muudatused. Keeruline pusle. Kliendi kalendri, spetsialisti kalendri, asukohtade ja vajalike materjalide planeerimine võib olla ajamahukas. Ilma korraliku süsteemita on vigade tekkimine üsna tõenäoline.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    15. oktoober 2020

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: