Mis teeb Odoost eristuva kliendihaldus- ja müügitarkvara?
Kuigi CRMi mõiste erinevate ettevõtete jaoks eri asja tähendab, on praktiliselt igal ettevõttel olemas kliendihalduse süsteem. E-kirjade saatmine, kohtumiste korraldamine, pakkumiste, lepingute ja arvete loomine, sissetulevate maksete jälgimine, nõustamise ja klienditoe pakkumine on tegevused, millega peab tegelema pea iga ettevõte.
Kõik need
protsessid on hõlpsalt ka ilma spetsiaalse CRM - ehk kliendihaldus-ja müügitarkvarata hallatavad, kui kliente ja tellimusi on vähe. Mahu
suurenedes ei pruugi see enam õnnestuda. Samuti loovad kõik need tegevused hulga andmeid, mida teatud hetkedel on hea või isegi hädavajalik süstemaatiliselt ära kasutada.
Kliendibaas on iga ettevõtte kõige olulisem vara. Nagu CRMid ikka, hõlmab Odoo CRM kontaktide andmebaasi ja suhete ning tegevuste ajalugu. Mitte kõik klientide päringud ei lõppe müügiga, kuid rumal oleks jätta loomata andmebaasi kontaktidest, kes on mingil teemal kunagi teiega ühendust võtnud. Sõltumata sellest, millises etapis on kliendi ostuvalmidus, saab valida temaga suhtlemiseks õigeima viisi.
Aastaid tagasi said CRM-tarkvara lubada endale ainult suured ettevõtted. Odoo CRM on lahendus, mis sobib nii hinna kui funktsionaalsuste poolest hästi ka väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete vajadustele.
Kliendihaldustarkvara üldised eelised
Ühtne ja standardiseeritud kontakti- ja kliendiandmebaas;
Müügivõimalused ei "kuku maha". Saab tõhusalt jälgida müügiosakonna töö kvaliteeti;
Saab ühe klikiga vaadata müügi statistikat, andmeid, prognoose (sissetulevad kõned, päringud, oletatavad müügimahud);
Muudab olulisemalt efektiivsemaks ja sujuvamaks protsessid erinevate ärifunktsioonide vahel.
Odoo CRMil ja Sales moodulil on palju eeliseid ja võimalusi, toome siin välja vaid väikse osa neist.
Kõik Odoo funktsioonid kulgevad kasutajasõbraliku liidese kaudu, mugavalt veebibrauseris. Rakendusele pääseb ligi ka nutitelefonist ja tahvelarvutist.
Odoo CRMi suurim eelis = integreeritus äri teiste funktsioonidega
Enamik CRM-ide
puhul tuleb kolmanda osapoole rakendused eraldi liidestada. Kuna Odoo on ERP-süsteem, on CRM sellest vaid väike osa, mis on ülejäänud funktsionaalsusega tihedalt seotud. Odoo on midagi enamat kui CRM ja rohkem kui ERP. Odoo on täielik ärijuhtimise tarkvara, millele saab juurde võtta või arendada ka väga spetsiifilisi rakendusi.
Näited:
Saad koostada arveid sõltuvalt kulunud ajast (kui teenust pakkuvad spetsialistid kasutavad aja ja osutatud teenuste logimiseks näiteks Odoo "Field Service" moodulit) või kasutatud materjalide hulgast/muutuvast hinnast (mis võetakse automaatselt "Ladu" või "Ostud" moodulist).
Palju vähem
liigutusi/andmete sisestamist
Odoo Sales
mooduliga saab luua pakkumusi mõne klikiga. Samuti saab kinnitatud pakkumuse
muuta müügitellimuseks ja arveks täpselt samast kohast vaid sekundiga.
Kõik kliendiga seotud tegevused ja lepingud ühes kohas
Saad hallata kliendiga sõlmitud kokkuleppeid ja ülevaadet kliendiga seotud tegevustest kliendikaardilt.
Kliendi eelistusi saab hõlpsalt kohandada: keel, kättetoimetamisviisid, finantsandmed jne.
Vahetatud
e-kirjad saab panna kuvama kõik vastava tellimuse juurde, mis teeb
läbirääkimised palju lihtsamaks ja kiiremaks. Kirju saab samast ka välja saata. Hõlpsalt saab valida erinevate emaili- kujunduste seast.
Tiimil on võimalik lisada omapoolseid
kommentaare seotud tegevustest. Nii on kõik kliendiga kokkupuutuvad osapooled
alati kursis viimase infoga.
Automatiseerimine
Saad automatiseerida tegevusi müügiprotsessis: ajastada tegevusi kliendiga, saada meeldetuletusi vajalike
tegevuste kohta, saata kliendile automaatseid teavitusi jne
N: Saad seadistada märguanded, kui mingi pakkumisega seoses tehakse edasi teatud tegevusi.
Tooted ja hinnad
Saad luua tooteid
ja variante, millel on mitu atribuuti (st suurus, värv ... jne).
Saad kirjeldada toote juurde kuuluvaid lisasid ja aksessuaare, mis kuvatakse valikutena kohe, kui nimetatud toode pakkumisesse lisatakse.
Saad jälgida müüdud toodete kogust, hinda ja
kasumlikkust. Vajadusel teha muudatusi.
Paindlik
hinnastrateegiaja maksimaalne kasum
Õigete hindade arvutamiseks vastavalt kliendi tingimustele saab luua ja hallata erinevaid hinnakirjareegleid.
Saab luua hinnakirju, mis kehtivad riigipõhiselt, kindlale kliendigrupile või on
müügitiimi poolt valitavad vastavalt kliendiga loodud suhtele.
Allahindlused, ülesmüük, juurdemüük
Saad sisestada lihtsalt ja kuvada pakkumises kliendile tehtavaid
allahindlusi, kampaaniaid ja muutust lõpphinnas.
Kliendi lojaalsuse strateegiad
Kinkekaardid on tõhusad lojaalsuse tekitamise vahendid näiteks e-poes. Odoos saab näiteks
defineerida kliendile erineva väärtusega vouchereid, boonuseid, määrata
kinkekaardi kehtivusaega, anda sellele unikaalne ID, kontrollida, kui paljusid
kinkekaarte on kasutatud jne.
Analüütika & raportid
Kui ettevõtte pikaajaline eesmärk on oma müügimahu
kasvatamine, siis on mõistlik valida CRM-lahendus, mis võimaldab kasvu aja jooksul visuaalselt jälgida.
Odoo raportid valmivad sekunditega, on visuaalselt ülevaatlikud ja selged.
Kas Odoo võiks olla ka sinu ettevõtte äri- ja müügitarkvara?
Kirjuta kommentaar