Mis teeb Odoost eristuva kliendihaldus- ja müügitarkvara?

Mis teeb Odoost eristuva kliendihaldus- ja müügitarkvara?

Kuigi CRMi mõiste erinevate ettevõtete jaoks eri asja tähendab, on praktiliselt igal ettevõttel olemas kliendihalduse süsteem. E-kirjade saatmine, kohtumiste korraldamine, pakkumiste, lepingute ja arvete loomine, sissetulevate maksete jälgimine, nõustamise ja klienditoe pakkumine on tegevused, millega peab tegelema pea iga ettevõte.

Kõik need protsessid on hõlpsalt ka ilma spetsiaalse CRM - ehk kliendihaldus-ja müügitarkvarata hallatavad, kui kliente ja tellimusi on vähe. Mahu suurenedes ei pruugi see enam õnnestuda. Samuti loovad kõik need tegevused hulga andmeid, mida teatud hetkedel on hea või isegi hädavajalik süstemaatiliselt ära kasutada. 

Kliendibaas on iga ettevõtte kõige olulisem vara. Nagu CRMid ikka, hõlmab Odoo CRM kontaktide andmebaasi ja suhete ning tegevuste ajalugu. Mitte kõik klientide päringud ei lõppe müügiga, kuid rumal oleks jätta loomata andmebaasi kontaktidest, kes on mingil teemal kunagi teiega ühendust võtnud. Sõltumata sellest, millises etapis on kliendi ostuvalmidus, saab valida temaga suhtlemiseks õigeima viisi.

Aastaid tagasi said CRM-tarkvara lubada endale ainult suured ettevõtted. Odoo CRM on lahendus, mis sobib nii hinna kui funktsionaalsuste poolest hästi ka väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete vajadustele.

Kliendihaldustarkvara üldised eelised

  • Ühtne ja standardiseeritud kontakti- ja kliendiandmebaas;
  • Müügivõimalused ei "kuku maha". Saab tõhusalt jälgida müügiosakonna töö kvaliteeti;
  • Saab ühe klikiga vaadata müügi statistikat, andmeid, prognoose (sissetulevad kõned, päringud, oletatavad müügimahud);
  • Muudab olulisemalt efektiivsemaks ja sujuvamaks protsessid erinevate ärifunktsioonide vahel.


Odoo CRMil ja Sales moodulil on palju eeliseid ja võimalusi, toome siin välja vaid väikse osa neist.

Vaata ka postitust: Müügiprotsess Odoos vihjest kuni arve väljastamiseni


Odoo CRM on kasutajale mugav ja lihtne

Kõik Odoo funktsioonid kulgevad kasutajasõbraliku liidese kaudu, mugavalt veebibrauseris. Rakendusele pääseb ligi ka nutitelefonist ja tahvelarvutist.

Odoo CRMi suurim eelis = integreeritus äri teiste funktsioonidega

Enamik CRM-ide puhul tuleb kolmanda osapoole rakendused eraldi liidestada. Kuna Odoo on ERP-süsteem, on CRM sellest vaid väike osa, mis on ülejäänud funktsionaalsusega tihedalt seotud. Odoo on midagi enamat kui CRM ja rohkem kui ERP. Odoo on täielik ärijuhtimise tarkvara, millele saab juurde võtta või arendada ka väga spetsiifilisi rakendusi.

Näited:

Saad koostada arveid sõltuvalt kulunud ajast (kui teenust pakkuvad spetsialistid kasutavad aja ja osutatud teenuste logimiseks näiteks Odoo "Field Service" moodulit) või kasutatud materjalide hulgast/muutuvast hinnast (mis võetakse automaatselt "Ladu" või "Ostud" moodulist).

Palju vähem liigutusi/andmete sisestamist 

Odoo Sales mooduliga saab luua pakkumusi mõne klikiga. Samuti saab kinnitatud pakkumuse muuta müügitellimuseks ja arveks täpselt samast kohast vaid sekundiga.

 

Kõik kliendiga seotud tegevused ja lepingud ühes kohas

Saad hallata kliendiga sõlmitud kokkuleppeid ja ülevaadet kliendiga seotud tegevustest kliendikaardilt.

Kliendi eelistusi saab hõlpsalt kohandada: keel, kättetoimetamisviisid, finantsandmed jne.






























Vahetatud e-kirjad saab panna kuvama kõik vastava tellimuse juurde, mis teeb läbirääkimised palju lihtsamaks ja kiiremaks. Kirju saab samast ka välja saata. Hõlpsalt saab valida erinevate emaili- kujunduste seast.

Tiimil on võimalik lisada omapoolseid kommentaare seotud tegevustest. Nii on kõik kliendiga kokkupuutuvad osapooled alati kursis viimase infoga.

Automatiseerimine

Saad automatiseerida tegevusi müügiprotsessis: ajastada tegevusi kliendiga, saada meeldetuletusi vajalike tegevuste kohta, saata kliendile automaatseid teavitusi jne

N: Saad seadistada märguanded, kui mingi pakkumisega seoses tehakse edasi teatud tegevusi.

 

Tooted ja hinnad

Saad luua tooteid ja variante, millel on mitu atribuuti (st suurus, värv ... jne).











Saad kirjeldada toote juurde kuuluvaid lisasid ja aksessuaare, mis kuvatakse valikutena kohe, kui nimetatud toode pakkumisesse lisatakse.


Saad jälgida müüdud toodete kogust, hinda ja kasumlikkust. Vajadusel teha muudatusi.


Paindlik hinnastrateegia ja maksimaalne kasum

Õigete hindade arvutamiseks vastavalt kliendi tingimustele saab luua ja hallata erinevaid hinnakirjareegleid.

Saab luua hinnakirju, mis kehtivad riigipõhiselt, kindlale kliendigrupile või on müügitiimi poolt valitavad vastavalt kliendiga loodud suhtele.


Allahindlused, ülesmüük, juurdemüük

Saad sisestada lihtsalt ja kuvada pakkumises kliendile tehtavaid allahindlusi, kampaaniaid ja muutust lõpphinnas.




Kliendi lojaalsuse strateegiad

Kinkekaardid on tõhusad lojaalsuse tekitamise vahendid näiteks e-poes. Odoos saab näiteks defineerida kliendile erineva väärtusega vouchereid, boonuseid, määrata kinkekaardi kehtivusaega, anda sellele unikaalne ID, kontrollida, kui paljusid kinkekaarte on kasutatud jne. 



Analüütika & raportid 

Kui ettevõtte pikaajaline eesmärk on oma müügimahu kasvatamine, siis on mõistlik valida CRM-lahendus, mis  võimaldab kasvu aja jooksul visuaalselt jälgida.

Odoo raportid valmivad sekunditega, on visuaalselt ülevaatlikud ja selged. 


Kas Odoo võiks olla ka sinu ettevõtte äri- ja müügitarkvara?

Vaata Odoo CRMi video-DEMO.

Kui soovid põhjalikumat DEMO või konsultatsiooni, broneeri kohtumine meie või sinu kontoris sulle sobival ajal.

BRONEERI KOHTUMINE


Kirjuta kommentaar

Email again:
  1. JZafRwWTX 27. juuni 2020
    WdhrNIeCRp
  2. rTJlLsGwHYaDz 27. juuni 2020
    kfFlvWBeoHb
  3. qSkRXQrl 26. märts 2021
    bUPZyFfOAl
  4. EWdixvbInLz 26. märts 2021
    FexMpWikTcq

Viimati meie blogis

  1. Mis on GAP analüüs?

    ERPi juurutamine nõuab korralikku planeerimist. Et ERP saaks rakendatud vastavalt ärinõuetele ja ettevõtte protsessidele, algab iga meie juurutus- ja arendusprojekt GAP analüüsiga. Kuna Odoo on avatud lähtekoodiga tarkvara, saab seda nii tänu süsteemi sisse ehitatud paindlikkusele kui ka lisa-arendustega kohandada ja täiustada.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    14. juuni 2021
  2. Odoo POS - terviklik kassasüsteem 2

    Odoo POS ehk Point of Sales on kassasüsteemi terviklahendus igas suuruses ettevõtetele. Lisaks jae- ja hulgikaubandusele kasutatakse tarkvara ka näiteks restoranides ja kohvikutes, spaades, salongides, apteekides, spordiklubides, kliinikutes, autopesulates jms. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    17. mai 2021
  3. Personalijuhtimine, palgaarvestus & värbamine Odooga 4

    Inimesed on iga ettevõtte suurim vara ja personalijuhtimine üha olulisem strateegiline funktsioon konkurentsieelise saavutamisel. Tööjõudu tuleb värvata, koolitada, juhtida. Need on kõik pikaajalised ja infomahukad tegevused. Ettevõtted kasutavad Odoo personalitarkvara töötajate andmete salvestamiseks, alluvus-suhete haldamiseks, palgaarvestuseks, hüvitiste ja kulutuste haldamiseks ja muidugi värbamisprotsessides. Kui sinu ettevõttel on personali haldamisega seotud väljakutse, siis Odool on ilmselt olemas funktsionaalsus selle lahendamiseks või tõhustamiseks. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    13. aprill 2021
  4. Odoos on nüüd läbi Open Banking API „otseühendus“ kõikide suuremate Eesti pankadega 4

    Uue EL makseteenuste direktiiviga avati 2019. septembris Euroopa Liidu makseteenuste turg. Avatud panganduse eesmärk on avardada nii era- kui ka äriklientide võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    6. aprill 2021
  5. Finantsarvestuse ja -analüüsi võimalused Odoos  7

    Ükskõik, kas teete raamatupidamist ise või ostate sisse. Odoo pakub väga laialdasi finantsarvestuse võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    15. märts 2021

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: