Mis teeb Odoost eristuva kliendihaldus- ja müügitarkvara?

Mis teeb Odoost eristuva kliendihaldus- ja müügitarkvara?

Kuigi CRMi mõiste erinevate ettevõtete jaoks eri asja tähendab, on praktiliselt igal ettevõttel olemas kliendihalduse süsteem. E-kirjade saatmine, kohtumiste korraldamine, pakkumiste, lepingute ja arvete loomine, sissetulevate maksete jälgimine, nõustamise ja klienditoe pakkumine on tegevused, millega peab tegelema pea iga ettevõte.

Kõik need protsessid on hõlpsalt ka ilma spetsiaalse CRM - ehk kliendihaldus-ja müügitarkvarata hallatavad, kui kliente ja tellimusi on vähe. Mahu suurenedes ei pruugi see enam õnnestuda. Samuti loovad kõik need tegevused hulga andmeid, mida teatud hetkedel on hea või isegi hädavajalik süstemaatiliselt ära kasutada. 

Kliendibaas on iga ettevõtte kõige olulisem vara. Nagu CRMid ikka, hõlmab Odoo CRM kontaktide andmebaasi ja suhete ning tegevuste ajalugu. Mitte kõik klientide päringud ei lõppe müügiga, kuid rumal oleks jätta loomata andmebaasi kontaktidest, kes on mingil teemal kunagi teiega ühendust võtnud. Sõltumata sellest, millises etapis on kliendi ostuvalmidus, saab valida temaga suhtlemiseks õigeima viisi.

Aastaid tagasi said CRM-tarkvara lubada endale ainult suured ettevõtted. Odoo CRM on lahendus, mis sobib nii hinna kui funktsionaalsuste poolest hästi ka väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete vajadustele.

Kliendihaldustarkvara üldised eelised

  • Ühtne ja standardiseeritud kontakti- ja kliendiandmebaas;
  • Müügivõimalused ei "kuku maha". Saab tõhusalt jälgida müügiosakonna töö kvaliteeti;
  • Saab ühe klikiga vaadata müügi statistikat, andmeid, prognoose (sissetulevad kõned, päringud, oletatavad müügimahud);
  • Muudab olulisemalt efektiivsemaks ja sujuvamaks protsessid erinevate ärifunktsioonide vahel.


Odoo CRMil ja Sales moodulil on palju eeliseid ja võimalusi, toome siin välja vaid väikse osa neist.

Vaata ka postitust: Müügiprotsess Odoos vihjest kuni arve väljastamiseni


Odoo CRM on kasutajale mugav ja lihtne

Kõik Odoo funktsioonid kulgevad kasutajasõbraliku liidese kaudu, mugavalt veebibrauseris. Rakendusele pääseb ligi ka nutitelefonist ja tahvelarvutist.

Odoo CRMi suurim eelis = integreeritus äri teiste funktsioonidega

Enamik CRM-ide puhul tuleb kolmanda osapoole rakendused eraldi liidestada. Kuna Odoo on ERP-süsteem, on CRM sellest vaid väike osa, mis on ülejäänud funktsionaalsusega tihedalt seotud. Odoo on midagi enamat kui CRM ja rohkem kui ERP. Odoo on täielik ärijuhtimise tarkvara, millele saab juurde võtta või arendada ka väga spetsiifilisi rakendusi.

Näited:

Saad koostada arveid sõltuvalt kulunud ajast (kui teenust pakkuvad spetsialistid kasutavad aja ja osutatud teenuste logimiseks näiteks Odoo "Field Service" moodulit) või kasutatud materjalide hulgast/muutuvast hinnast (mis võetakse automaatselt "Ladu" või "Ostud" moodulist).

Palju vähem liigutusi/andmete sisestamist 

Odoo Sales mooduliga saab luua pakkumusi mõne klikiga. Samuti saab kinnitatud pakkumuse muuta müügitellimuseks ja arveks täpselt samast kohast vaid sekundiga.

 

Kõik kliendiga seotud tegevused ja lepingud ühes kohas

Saad hallata kliendiga sõlmitud kokkuleppeid ja ülevaadet kliendiga seotud tegevustest kliendikaardilt.

Kliendi eelistusi saab hõlpsalt kohandada: keel, kättetoimetamisviisid, finantsandmed jne.






























Vahetatud e-kirjad saab panna kuvama kõik vastava tellimuse juurde, mis teeb läbirääkimised palju lihtsamaks ja kiiremaks. Kirju saab samast ka välja saata. Hõlpsalt saab valida erinevate emaili- kujunduste seast.

Tiimil on võimalik lisada omapoolseid kommentaare seotud tegevustest. Nii on kõik kliendiga kokkupuutuvad osapooled alati kursis viimase infoga.

Automatiseerimine

Saad automatiseerida tegevusi müügiprotsessis: ajastada tegevusi kliendiga, saada meeldetuletusi vajalike tegevuste kohta, saata kliendile automaatseid teavitusi jne

N: Saad seadistada märguanded, kui mingi pakkumisega seoses tehakse edasi teatud tegevusi.

 

Tooted ja hinnad

Saad luua tooteid ja variante, millel on mitu atribuuti (st suurus, värv ... jne).











Saad kirjeldada toote juurde kuuluvaid lisasid ja aksessuaare, mis kuvatakse valikutena kohe, kui nimetatud toode pakkumisesse lisatakse.


Saad jälgida müüdud toodete kogust, hinda ja kasumlikkust. Vajadusel teha muudatusi.


Paindlik hinnastrateegia ja maksimaalne kasum

Õigete hindade arvutamiseks vastavalt kliendi tingimustele saab luua ja hallata erinevaid hinnakirjareegleid.

Saab luua hinnakirju, mis kehtivad riigipõhiselt, kindlale kliendigrupile või on müügitiimi poolt valitavad vastavalt kliendiga loodud suhtele.


Allahindlused, ülesmüük, juurdemüük

Saad sisestada lihtsalt ja kuvada pakkumises kliendile tehtavaid allahindlusi, kampaaniaid ja muutust lõpphinnas.




Kliendi lojaalsuse strateegiad

Kinkekaardid on tõhusad lojaalsuse tekitamise vahendid näiteks e-poes. Odoos saab näiteks defineerida kliendile erineva väärtusega vouchereid, boonuseid, määrata kinkekaardi kehtivusaega, anda sellele unikaalne ID, kontrollida, kui paljusid kinkekaarte on kasutatud jne. 



Analüütika & raportid 

Kui ettevõtte pikaajaline eesmärk on oma müügimahu kasvatamine, siis on mõistlik valida CRM-lahendus, mis  võimaldab kasvu aja jooksul visuaalselt jälgida.

Odoo raportid valmivad sekunditega, on visuaalselt ülevaatlikud ja selged. 


Kas Odoo võiks olla ka sinu ettevõtte äri- ja müügitarkvara?

Vaata Odoo CRMi video-DEMO.

Kui soovid põhjalikumat DEMO või konsultatsiooni, broneeri kohtumine meie või sinu kontoris sulle sobival ajal.

BRONEERI KOHTUMINE


Kirjuta kommentaar

Email again:
  1. JZafRwWTX 27. juuni 2020
    WdhrNIeCRp
  2. rTJlLsGwHYaDz 27. juuni 2020
    kfFlvWBeoHb

Viimati meie blogis

  1. Mis teeb Odoost eristuva kliendihaldus- ja müügitarkvara? 2

    Kuigi CRMi mõiste erinevate ettevõtete jaoks eri asja tähendab, on praktiliselt igal ettevõttel olemas kliendihalduse süsteem. E-kirjade saatmine, kohtumiste korraldamine, pakkumiste, lepingute ja arvete loomine, sissetulevate maksete jälgimine, nõustamise ja klienditoe pakkumine on tegevused, millega peab tegelema pea iga ettevõte.

    Tiina Nuum

    Tiina Nuum

    16. juuni 2020
  2. Müügiprotsess Odoos vihjest kuni arve väljastamiseni 2

    Odoo CRM ei ole pelgalt kontaktinfo salvestamise süsteem, vaid paljude võimalustega turundus- ja müügilahendus, mille fookus on müügitehingute sõlmimisel ja erinevate osapoolte sujuval koostööl.

    Tiina Nuum

    Tiina Nuum

    1. juuni 2020
  3. Odoo tootmismoodul ja laohaldus 2

    Odoos on koos kõik tootmise jaoks vajalikud funktsionaalsused, mis on hiljuti rikkalikult täienenud. Odoo tootmismoodul eristub teistest ERPidest terve rea unikaalsete võimaluste poolest - logistika, tootmisjääkide haldus, keskkond visuaalseks töövoo juhtimiseks Kanban meetodiga, tootmiskalender jpm. Paljud kasutajad hindavad Odoo puhul kõrgelt digitaalset kuludokumentide haldust ja muude dokumentide halduse võimalusi. 


    Egon Raamat

    Egon Raamat

    20. aprill 2020
  4. Miks valivad tootmisettevõtted üha enam Odoo MRP ja äritarkvara? 2

    Varem tähendas tootmistarkvara hankimine sadadesse tuhandetesse ulatuvaid investeeringuid, enam mitte. Valmis kuutasupõhise hinnaga tööriistu leidub iga etapi ja äriprotsessi jaoks, sh disain, toorme sisseost ja hanked, tootmine, kvaliteedikontroll, tellimuste haldus, logistika jpm. Paljude tootjate väljakutse on aga hoopis see, kuidas tagada kõigi nende integreeritus ja samal ajal süsteemi paindlikkus. 


    Egon Raamat

    Egon Raamat

    20. aprill 2020
  5. Kriis on e-kaubanduse võimalus 4

    20 aastat tagasi nišikanal, täna kaubanduse ja äri oluline, sageli lahutamatu osa, lausa omaette majandussektor. E-kaubanduse globaalne turg on viimastel aastatel kasvanud 10% aastas. Nüüd on seda võimendanud ilmselt veel tükiks ajaks kestma jääv kriis.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    29. märts 2020

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: