
Avatud Lahendused tunnistati Odoo Kuldpartneriks 2
Kanbanist on saanud projekti- ja meeskonnaülesannete haldamise kõige populaarsem meetod. Kanbani stiilis tahvlid võimaldavad hõlpsalt ja paindlikult meeskonna ülesandeid hallata ning hoida samal ajal silme ees projekti edenemise tervikpilti.
Kanbani mõiste pärineb 60ndate Jaapanist, kui Toyota tehases võeti kasutusele uued põhimõtted eesmärgiga vähendada tootmiskulusid, muuta liinitöö sujuvamaks ja kiiremaks ja tuvastada kiiresti seisakuid ja defekte. Toyotas osutus Kanban metoodika edukaks. Täna ei kasutata seda mitte ainult tootmises, vaid arhitektuuris, tarkvaraarenduses, isiklikus ja meeskondade ajajuhtimises ja väga laialdaselt igasuguste projektide ja tööprotsesside juhtimises.
Kanbani stiilis projektitahvlid võimaldavad meeskondadel luua sujuvamaid, automatiseeritud töövooge ja teha koos rohkem ja efektiivsemalt asju ära.
Kanbani tahvel võib olla füüsiline ning olla näiteks kontoris seinal. Projekti elutsükli faasid ei ole täpselt paika pandud, vaid olenevad valdkonnast ja vajadustest.Kanbani lähenemise puhul on väga oluline protsesside visualiseerimine, nii et kõik sammud on meeskonnale nähtavad. Kanban tahvlil saab visualiseerida kogu meeskonna töövood. Nii näeb iga meeskonnaliige alati, millised asjad võivad oodata ja millega tuleb kohe tegeleda ning millised ülesanded tulevikus ees seisavad.
Kui keegi ebaõnnestub või takerdub, mõjutab see kogu projekti tervikuna. Kogu tööprotsess kuvatakse tahvlil, nii et iga töötaja näeb oma panust ja projekti üldseisu. Meeskond analüüsib edasiminekut pidevalt ja kõrvaldab nõrkused. Seda nimetatakse voo juhtimiseks.
Suurt plaani saab omakorda jagada paljudeks väikesteks alamülesanneteks, mis omakorda jagunevad erinevate etappide vahel.
Veergudesse pannakse ülesande olek, lihtsa tahvli puhul näiteks "Uus" ja "Tehtud"
Pärast Kanbani tahvlil veergude loomist igale etapile vastavate ülesannete loendiga saab hõlpsalt ülevaate, kuidas töörühmades ülesannete kulgeb, kui hõivatud on spetsialistid ja kui näiteks tundub, et edasiminek on liiga aeglane, kas ja kus võiksid olla takistused.
Veergude nimed võivad olla erinevad, sõltuvalt projektist, kuid oluline on nende järjestus, nn flow ehk voog.
Sageli asetatakse kõige olulisemad ülesanded kõige üles ja vähem olulised allapoole.
Aga prioriteete saab märgistada ka näiteks mummudega või värvidega. Tee näiteks hiirega paremklõps ja märgi kogu kaart punaseks.
Alates Odoo v13st saab ikka Kanban vaates kasutada filtreid ja otsingut.
Otsingust ja filtritest saad lugeda lähemalt meie postitustest:Otsing - Odoo üks tugevamaid eeliseid kõikide kasutajate jaoks
Intelligentsed filtrid ja rühmitamine OdoosOdoo annab juba ette erinevad Kanban tahvli variante ja muidugi saab luua ka omale vastavaid neid kohendades või nullist.
1. Mine Projekti moodulisse.
2. Vajuta New Project
3. Kliki Kanban Examples
4. Sealt leiad järgmised eelseadistatud tahvlid:Planeeri oma aega!
Igal nädalal lisa veergu "This Week" (Nädala tegevused) asjad, mis on vaja ära teha. Igal hommikul tõsta sealt olulisemad "Today" kausta.
Selle kuu ja Pikaajaliste tegevuste alla saab panna suuremaid ideid ja ülesandeid, mida edaspidi saab jagada väiksemateks nädala- ja päevaülesanneteks.
Kollane täheke kaardil tähistab prioriteetset tellimust!
Ideede lahtrisse saavad kõik meeskonnaliikmed ideid pakkuda. Saab leppida kokku, et keegi (Toimetaja) või ühiselt märgistatakse parimad ideed rohelise mummuga. Info kogumise faasi juurde soovitus- lisa kõik allikate lingid samasse kaarti, et nad oleksid ühes kohas.
Ajurünnak - uurimistöö - mustandversioon - lõplik dokument
Millega 2020
Avalahis meelde jääb? Kuidas kirjeldaksid Avatud Lahenduste meeskonda? Millised on
Avalahi tööpõhimõtted ja ettevõtte kultuur? Mida toob uus 2021? Aasta võtab kokku Avatud Lahenduste tegevjuht Egon Raamat.
Osad väiksemad ja keskmise suurusega ettevõtted arvavad, et integreeritud äritarkvara on mõeldud ainult suurtele, et see on keeruline ja kallis ning seda pole mõtet kasutada väikeses firmas. Samas hindavad väikesed ettevõtted tihti oma vajadusi ja ka kulutusi tegelikust väiksemaks. Samuti ei teata, et näiteks Odoo puhul on võimalik alustada tarkvara kasutamist ühest-kahest-kolmest moodulist ning aja jooksul ja ettevõtte kasvades vajalikke mooduleid ja funktsioone hõlpsalt juurde lisada.
Odoo Field Service Management moodul on mõeldud eelkõige kliendi asukohas teenuseid pakkuvatele ettevõtetele. N: Kardinate või köögimööbli paigaldus, mööbli kokkupanek, torulukksepatööd, kodutehnika vms parandamine.
Kui otsite e-poe lahendust koos kogu muu vajaliku äritarkvaraga, siis on Odoo ilmselt parim lahendus turul. Lisaks sellele, et platvormi on lihtne kasutada, on suurimaks eeliseks info automaatne andmevahetus e-poe, logistika ja raamatupidamistarkvara vahel. Kõik müügitehingud kajastuvad kohe ka laos ja raamatupidamises. Nii ei juhtu see, et e-poes ja raamatupidamisprogrammis hinnad või laoseisud ei ühti.
Kirjuta kommentaar