Intelligentsed filtrid ja rühmitamine Odoos

Intelligentsed filtrid ja rühmitamine Odoos

Vajaliku info leidmine ning spetsiifiliste ülevaadete loomine Odoos on lihtne tänu otsingut kitsendavatele filtritele ja rühmitamise võimalusele. Rühmitamine aitab lisaks filtritele saada veelgi kiiremini ülevaadet just hetkel vajalikest asjadest.

Standardsed otsinguväljad ehk filtrid on igale moodulile Odoo poolt ette antud. 

Näiteks Laomooduli (Inventory) puhul saad vaikimisi otsida (Filter) arhiveeritud laoseisusid ja rühmitada (Group by) andmeid  lao (Warehouse) ja operatsioonitüübi (Type of operation) järgi.

Kontakte (Contacts) saad vaikimisi otsida inimeste, ettevõtete, maksmata arvete ja paljude muude kategooriate järgi ja rühmitada riikide, ettevõtete või müügiesindajate järgi.

Kuid kõiki neid välju on võimalik kohandada endale sobivaks ning ka kasutaja poolt loodud filtreid saab omakorda omavahel kombineerida. Rühmitamine toimib filtreerimisega sarnaselt. Kasutada võib eeldefineeritud rühmasid või rühmade loomiseks nõutud väljad ise välja valida. 

Kohandatud filtrite salvestamine 

Filtreerimisfunktsioon on praktiline, kuid sama filtri aktiveerimine igal hommikul võib olla tüütu. Kõiki filtreid saab Odoos salvestada, jagada ja vaikeseadeks seadistada. Siis avaneb moodul valitud filtriga automaatselt.


See käib nii:

1. Loo soovitud filter.

2. Klõpsa nuppu "Eelistused".

3. Salvesta praegune otsing.

4. Märgi ruut "Määra vaikimisi".

5. Salvesta.

6. Valmis!

 

Sisesta filter otse koduvaate töölauale

Odoo kohandatavus ja kasutusmugavus on toote kaks suurimat tugevust. Kogu süsteemi kohandavad ettevõtte protsessidele vastavaks juurutajad ja ettevõtte spetsialistid. Kuid edaspidi saab ka iga äritarkvara kasutaja mooduleid täiendavalt kohandada, et näha täpselt seda, mida temal vaja on. See tähendab seda, et oma filtri saad ka töölaua vaikimisi valikuks seadistada.

Odoo koduvaate töölaua moodul on kui personaalne juhtimiskeskus, nagu sinu desktop, kus on kõige olulisemad asjad ja väravad. Soovitame igal töötajal sellega tegeleda ja moodulit vastavalt oma vajadustele kohandada. Odoo võimaldab töölaua moodulile lisada kiireid vaateid ja seeläbi konkreetseid lehti ja liste ja töövoogusid reaalajas jälgida.

  

See käib nii: 

1. Loo soovitud filter.

2. Klõpsa nuppu "Eelistused".

3. Klõpsa "Lisa minu juhtpaneelile"

4. Sisesta filtrile nimi

5. Salvesta

6. Valmis! 

Valitud loendivaade kuvatakse automaatselt Odoo töölaual.

 

Kuidas filtreid kasutada?

Vaatame seda CRM mooduli näitel.

Hommikul tööle tulles soovib müügimees ette võtta oma Kanban vaates oma müügitoru, mis võimaldab tal näha pooleli olevaid müügitehinguid ja nende erinevaid etappe. Vaikimisi on need: Uus- Kvalifitseeritud -Ettepanek -Võidetud (New- Qualified- Proposition -Won).


Neid, mis on juba sel kuul võidetud, ta igal hommikul uuesti näha ei soovi. Selleks loob ta filtri, mis annab tulemina kõik tema müügid ja välistab need, mille etapp on „Võidetud“. 

1. Lisab kohandatud filtri 

2. Määrab tingimuseks: Etapp ei sisalda "Võidetud"

3. Klõpsab Lemmikud (Favorites

4. Salvestab otsingu. (Save current Search). Siis ta saab seda otsingut kasutada oma vaikevalikuna (default) või jagada kõigi kasutajatega. 

5. Ta määrab selle oma vaikevalikuks ja paneb sellele nime "Minu aktiivsed müügitegevused".  


Kui tal hetkel töös olevad tegevused saavad tehtud, aga müüke oleks juurde vaja, teeb ta uue otsingu. Nüüd tahab ta süsteemist leida võimalusi, mis võiksid sisse tuua uut müüki. Ta loob ise filtri.

 See käib nii:

1. Ta lisab kohandatud filtri. (Add custom filter)

2. Valib filtrist muutuja ja sellele väärtuse: järgmist tegevust ei ole määratud (New activity deadline – is not set)

3. Salvestab otsingu. (SAVE search)

4. Paneb otsingule nime. Selle otsingu nimetab ta „AVATUD VÕIMALUSED“




Müügiosakonna tiimijuht aga soovib vaadata, kui palju müügivõimalusi eelmises kvartalis oli.

Tema toimib nii:


1. Ta lisab kohandatud filtri. (Add custom filter)

2. Valib muutujaks loomise kuupäeva (Created on) ja valib sellele ajalise väärtuse: Kvartal (Q4, 2020)

3. Lisaks rühmitab ta (Group by) tulemused müügimeeste järgi, sest tahab saada ülevaate kõigi tiimiliikmete panusest.


Kokkuvõtteks: Odoo eelised

  • Andmete kättesaamise kiirus on tohutu
  • Pole vaja genereerida 200 raportit, igaüks genereerib ise ja vaatab nii nagu tahab
  • Kõiki väljavõtteid saad ise kasutada, lemmikutesse salvestada ja hõlpsalt kolleegidega jagada


Kirjuta kommentaar

Email again:
  1. eHPfhljAM 3. märts 2020
    pVUBHEhWMZAFiC
  2. gRLIqcKsTXkwijSm 3. märts 2020
    bsiIPUfpmhlnCW
  3. drjEMvURt 7. aprill 2020
    MDgHUJwnudGCceEi
  4. VJMkeqsjBvp 7. aprill 2020
    hAqvLeGyRX
  5. PFsWLwekaGDjEU 27. juuni 2020
    ULNaVoOjzBnwqgKD
  6. WLFIKnVQDCp 27. juuni 2020
    eZUYgqGxWDIzrV

Viimati meie blogis

  1. Mis on GAP analüüs? 6

    ERPi juurutamine nõuab korralikku planeerimist. Et ERP saaks rakendatud vastavalt ärinõuetele ja ettevõtte protsessidele, algab iga meie juurutus- ja arendusprojekt GAP analüüsiga. Kuna Odoo on avatud lähtekoodiga tarkvara, saab seda nii tänu süsteemi sisse ehitatud paindlikkusele kui ka lisa-arendustega kohandada ja täiustada.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    14. juuni 2021
  2. Odoo POS - terviklik kassasüsteem 8

    Odoo POS ehk Point of Sales on kassasüsteemi terviklahendus igas suuruses ettevõtetele. Lisaks jae- ja hulgikaubandusele kasutatakse tarkvara ka näiteks restoranides ja kohvikutes, spaades, salongides, apteekides, spordiklubides, kliinikutes, autopesulates jms. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    17. mai 2021
  3. Personalijuhtimine, palgaarvestus & värbamine Odooga 10

    Inimesed on iga ettevõtte suurim vara ja personalijuhtimine üha olulisem strateegiline funktsioon konkurentsieelise saavutamisel. Tööjõudu tuleb värvata, koolitada, juhtida. Need on kõik pikaajalised ja infomahukad tegevused. Ettevõtted kasutavad Odoo personalitarkvara töötajate andmete salvestamiseks, alluvus-suhete haldamiseks, palgaarvestuseks, hüvitiste ja kulutuste haldamiseks ja muidugi värbamisprotsessides. Kui sinu ettevõttel on personali haldamisega seotud väljakutse, siis Odool on ilmselt olemas funktsionaalsus selle lahendamiseks või tõhustamiseks. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    13. aprill 2021
  4. Odoos on nüüd läbi Open Banking API „otseühendus“ kõikide suuremate Eesti pankadega 10

    Uue EL makseteenuste direktiiviga avati 2019. septembris Euroopa Liidu makseteenuste turg. Avatud panganduse eesmärk on avardada nii era- kui ka äriklientide võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    6. aprill 2021
  5. Finantsarvestuse ja -analüüsi võimalused Odoos  13

    Ükskõik, kas teete raamatupidamist ise või ostate sisse. Odoo pakub väga laialdasi finantsarvestuse võimalusi.

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    15. märts 2021

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: