Avalahi 2020 – „Kasvame küll, aga endiselt naudime töötamist väikses efektiivses keskkonnas“

Avalahi 2020 – „Kasvame küll, aga endiselt naudime töötamist väikses efektiivses keskkonnas“

Millega 2020 Avalahis meelde jääb? Kuidas kirjeldaksid Avatud Lahenduste meeskonda? Millised on Avalahi tööpõhimõtted ja ettevõtte kultuur? Mida toob uus 2021? Aasta võtab kokku Avatud Lahenduste tegevjuht Egon Raamat. 

Millega 2020 Avalahis meelde jääb? 

Kõige värskem uuendus on uus Tartu kontor vaatega Raekoja platsile. Oleme sellega väga rahul. Lisaks heale asukohale on uues kontoris piisavalt koosolekuruume, vaiksemaid tööalasid ning ruumikas suure köögiga puhkeala. 


Sel aastal hakkasime osalema ka riigihangetel ning tegema rohkem avaliku sektori projekte. Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi Teabevärava projekt on lõpusirgel. 

Odoo puhul muutsime juurutamisprotsessi efektiivsemaks ja läbipaistvamaks. Oluliselt parandasime klienditoe- ja hooldusteenuste kättesaadavust ja hinnastusmudeleid. Omandasime viimased Odoo sertifikaadid.

Odoo enda kasv ja tarkvara ja uute võimaluste nimekiri on muljetavaldavad. "On-premise" pakkumisega on Odoo kõige enam installitud majandustarkvara maailmas, millel on juba üle 5,7 miljoni kasutaja kogu maailmas. Nende seas on nii ühe kasutajaga idufirmasid kui ka 300 000+ kasutajaga suurettevõtteid. 


Odoo Eesti paketi oleme jõudnud suures mahus versioon 14-le üle viia, jaanuaris lõpetame veel palkade osa. 2021 on plaanis ära teha e-arveldaja liidestus, et ühe kandega tekiks automaatselt ka seotud kanded. Ja muidugi palju muud.  

Meeskonnaga liitus kolm arendajat ja kaks inimest helpdesk-i ning üks juurutaja. 

Toimus ka mitu meeleolukat meeskonnaüritust. Panime end proovile vibulaskmises, tegime väikse merematka kanuude ja süstadega ning plaanime uuel aastal ka talvist üritust vabas õhus.


 

Millega Avatud Lahendustes tegeletakse?

Meil on ettevõttes kaks suunda. Esiteks oleme Eesti suurim Odoo partner ja teenusepakkuja. Keskendume litsentsimüügile, Odoo juurutamisele ja rätseplahendustele keskmise suurusega ettevõtetes. Täna on enamik kliente tootmis-, kaubandus- ja teenindussektorist. Ise valisime Odoo kaheksa aastat tagasi ja oleme tänase päevani mitte ainult truuks jäänud, vaid meist on saanud tõelised Odoo fännid.  

Teiseks pakume tarkvara erilahendusi nii ettevõtetele kui avalikule sektorile. Ühe tugevusena võib välja tuua meie pikaajalised kogemused pärandsüsteemidega. Uuel aastal on ka nendest projektidest plaanis pikemalt rääkida.

 

Milline on Avatud Lahenduste meeskond? 

Meie meeskond jaguneb Tallinna ja Tartu kontori vahel. Arendajad on enamik full-stack ning peamiselt Odoo, Pythoni, Java, JavaScripti ja andmebaaside spetsialistid. Meie Odoo juurutajate seas on nii tugeva raamatupidamise-, finantsarvestuse-, turunduse ja müügi kui ka tehnilise taustaga spetsialiste.

 

Millised on Avalahi tööpõhimõtted? 

Me lähtume sellest, et kõigil klientidel on vaja tarkvara - ja mitte koodiridu. Teeme oma tööd agiilselt ning oleme paindlikud. Mõtleme kaasa ning pakume ideid, et leida parim võimalik lahendus. 

Kasutame kliendiportaali, kuhu saab klient igal ajahetkel sisse logida ning näha, mis seisus tema tööd on: hindamisel, kinnitamisel, ootel, arenduses, testimises jne. See keskkond teeb kõigi jaoks koostöö palju sujuvamaks.

Veel üks põhimõte, mida järgime, on see, et lihtsaid asju keeruliseks teha pole vaja.


 

Milline on ettevõtte kultuur?

Meil on väike spetsialistide tiim, või tiimid. Hierarhia puudub ning vastutust on kõigil. 

Juhtimisest ja otsustamisest rääkides lähtume arusaamast, et parim idee las võidab. Kõigil on võimalus ka teenuste, ettevõtte arendamise ning meeskonnaürituste teemal kaasa mõelda ja tegutseda.


Kuidas lähete vastu uuele, 2021. aastale? 

2020 on on olnud ootamatusi täis aasta. See on sundinud ettevõtteid ja asutusi senisest aktiivsemalt otsima võimalusi, kuidas korraldada asju varasemast nutikamalt ja efektiivsemalt. Kuna infotehnoloogia on üks peamisi valdkondi, millele protsesside optimeerimisel panustatakse, siis meil töö otsa ei lõpe ja usutavasti kasvame ka uuel aastal. Kasvust hoolimata naudime endiselt töötamist väikses efektiivses keskkonnas ja kes soovib meiega liituda kas Tartus või Tallinnas, siis tasub meie töökuulutustel silma peal hoida või ise ühendust võtta! 

Kirjuta kommentaar

Email again:

Viimati meie blogis

  1. Avatud Lahendused tunnistati Odoo Kuldpartneriks 2

    Avatud Lahendused on Odoo Kuldpartner!

    Aitäh partneritele ja meie ambitsioonikatele klientidele. Meil on võimalik areneda ainult tänu teie usaldusele ja nõudlikkusele. Kuldpartneri staatus näitab seda, et meie oskused ja kogemused on väga kõrgel tasemel, et rakendada Odood parimal ja kuluefektiivseimal viisil mistahes ärivajadustele. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    9. detsember 2020
  2. Avalahi 2020 – „Kasvame küll, aga endiselt naudime töötamist väikses efektiivses keskkonnas“

    Millega 2020 Avalahis meelde jääb? Kuidas kirjeldaksid Avatud Lahenduste meeskonda? Millised on Avalahi tööpõhimõtted ja ettevõtte kultuur? Mida toob uus 2021? Aasta võtab kokku Avatud Lahenduste tegevjuht Egon Raamat. 

    Tiina Nuum

    Tiina Nuum

    7. detsember 2020
  3. Mida see tähendab, et Odoo on moodulipõhine? 2

    Osad väiksemad ja keskmise suurusega ettevõtted arvavad, et integreeritud äritarkvara on mõeldud ainult suurtele, et see on keeruline ja kallis ning seda pole mõtet kasutada väikeses firmas. Samas hindavad väikesed ettevõtted tihti oma vajadusi ja ka kulutusi tegelikust väiksemaks. Samuti ei teata, et näiteks Odoo puhul on võimalik alustada tarkvara kasutamist ühest-kahest-kolmest moodulist ning aja jooksul ja ettevõtte kasvades vajalikke mooduleid ja funktsioone hõlpsalt juurde lisada. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    19. november 2020
  4. Teenuse osutamine kliendi juures- protsess Odoos päringust arve esitamiseni 2

    Odoo Field Service Management moodul on mõeldud eelkõige kliendi asukohas teenuseid pakkuvatele ettevõtetele. N: Kardinate või köögimööbli paigaldus, mööbli kokkupanek, torulukksepatööd, kodutehnika vms parandamine. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    3. november 2020
  5. Odoo e-poe lahendus 2

    Kui otsite e-poe lahendust koos kogu muu vajaliku äritarkvaraga, siis on Odoo ilmselt parim lahendus turul. Lisaks sellele, et platvormi on lihtne kasutada, on suurimaks eeliseks info automaatne andmevahetus e-poe, logistika ja raamatupidamistarkvara vahel. Kõik müügitehingud kajastuvad kohe ka laos ja raamatupidamises. Nii ei juhtu see, et e-poes ja raamatupidamisprogrammis hinnad või laoseisud ei ühti. 

    Egon Raamat

    Egon Raamat

    26. oktoober 2020

Saada kiri

Vastame kirjale 24h jooksul
Email again: